Pregled bibliografske jedinice broj: 1040372
Obrazovanje u području očuvanja graditeljskog (vernakularnog) nasljeđa - iskustva sa studija u Engleskoj
Obrazovanje u području očuvanja graditeljskog (vernakularnog) nasljeđa - iskustva sa studija u Engleskoj // Knjiga sažetaka VIII. simpozija etnologa konzervatora Makedonije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije i Slovenije
Bitola, Sjeverna Makedonija, 2019. str. 26-26 (predavanje, recenziran, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 1040372 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obrazovanje u području očuvanja graditeljskog (vernakularnog) nasljeđa - iskustva sa studija u Engleskoj
(Education in the area of preservation of building (vernacular) heritage - experiences from studies in England)
Autori
Lončar, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Knjiga sažetaka VIII. simpozija etnologa konzervatora Makedonije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije i Slovenije
/ - , 2019, 26-26
Skup
VIII. simpozij etnologa konzervatora Makedonije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije i Slovenije
Mjesto i datum
Bitola, Sjeverna Makedonija, 02.10.2019. - 04.10.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
graditeljsko (vernakularno) nasljeđe, obrazovanje, Engleska, Hrvatska
(building (vernacular) heritage, education, England, Croatia)
Sažetak
Autorica govori o obrazovnim programima u području očuvanja graditeljske baštine koji važnost pridaju vernakularnoj (tradicijskoj) arhitekturi, i iznosi vlastita iskustva studiranja na Školi za arhitekturu Fakulteta za tehnologiju, dizajn i okoliš Oxford Brookes Sveučilišta u Oxfordu, Engleska (UK) na studijskom programu International Architectural Regeneration and Development. Donose se podaci o strukturi i sadržaju studija, procesu priprema i provođenja studijskog posjeta, izradi regeneracijskih strategija i regeneracijskog projekata te izradi disertacije. Autorica iznosi razmišljanja o pozitivnim aspektima spomenutog i sličnih obrazovnih programa te ukazuje na mogućnosti poboljšanja postojećeg obrazovanja u području očuvanja graditeljskog (vernakularnog) nasljeđa u Hrvatskoj. Pritom problematizira sljedeće teme: Koji su izazovi u osmišljavanju studijskih programa u području zaštite i očuvanja (graditeljske) baštine? Kako je u takvim programima zastupljena vernakularna (tradicijska) arhitektura? Zašto je potrebna interdisciplinarnost? Kako osigurati povezivanje teorijskih i praktičnih znanja? Koje su mogućnosti i izazovi u povezivanju formalnog i neformalnog obrazovanja, prije svega sadržaja u visokom obrazovanju i aktivnosti organizacija civilnog društva (udruga)?
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Arhitektura i urbanizam, Etnologija i antropologija