Pregled bibliografske jedinice broj: 1040307
Vedran Antoljak – Miroslav Kosović, Design thinking za nedizajnere: kako riješiti poslovne probleme i uspješno inovirati, Školska knjiga – Sense savjetovanja, Zagreb, 2018., 161, str., ISBN 9789530600935
Vedran Antoljak – Miroslav Kosović, Design thinking za nedizajnere: kako riješiti poslovne probleme i uspješno inovirati, Školska knjiga – Sense savjetovanja, Zagreb, 2018., 161, str., ISBN 9789530600935 // Hum: časopis Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru, 14 (2019), 21; 325-327 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 1040307 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vedran Antoljak – Miroslav Kosović, Design thinking za nedizajnere: kako riješiti poslovne probleme i uspješno inovirati, Školska knjiga – Sense savjetovanja, Zagreb, 2018., 161, str., ISBN 9789530600935
(Vedran Antoljak - Miroslav Kosović, Design thinking for non-designers: how to solve business problems and successfully innovate, Školska knjiga – Sense Consultations, Zagreb, 2018, 161 pages, ISBN 9789530600935)
Autori
Grmuša, Tanja
Izvornik
Hum: časopis Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru (1840-233X) 14
(2019), 21;
325-327
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
design thinking, poslovna komunikacija, organizacija, organizacijska kultura, empatija, kreativnost, metodologija, studija slučaja.
(design thinking, business communication, organization, organizational culture, empathy, creativity, methodology, case study)
Sažetak
Knjiga , , Design thinking za nedizajnere: kako riješiti poslovne probleme i uspješno inovirati“ prvo je djelo u hrvatskoj akademskoj zajednici koje se bavi ulogom dizajna u rješavanja poslovnih problema koji često sputavaju organizacijski rast i razvoj, ali i narušavaju organizacijsku kulturu. Prvi dio knjige predstavlja čitatelju metodu design thinkinga i njenu ulogu u suvremenoj poslovnoj komunikaciji, kombinirajući tako emocionalni i racionalni aspekt djelovanja koji se često promatraju odvojeno. Naglašava se značaj interakcije u poslovnoj komunikaciji, empatije, zatim kontinuirane evaluacije interne i eksterne komunikacije, praćenje korisničkog iskustva kao preduvjet stvaranju kreativnih rješenja. Samo tako je moguće stvoriti konkurentan proizvod ili organizaciju na zahtjevnom tržištu. Drugi dio knjige predstavlja metodologiju design thinkinga dviju škola - Sveučilišta u Stanfordu i Sveučilišta u Potsdamu te Sveučilišta Viriginija, poslovne škole u Dardenu, kao i njihovu primjenu na brojnim studijama slučaja iz poslovne prakse u kojima su autori sudjelovali.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Erih Plus
- EBSCO
- Central and Eastern European Online Library
- Slavus – Slavic Humanities Index