Pregled bibliografske jedinice broj: 1040112
Nastava tjelesne i zdravstvene kulture u fitnesu sa homogeniziranim skupinama studentica
Nastava tjelesne i zdravstvene kulture u fitnesu sa homogeniziranim skupinama studentica // Kondicijska priprema sportaša 2019. / Milanović, Luka ; Wertheimer, Vlatka ; Jukić, Igor (ur.).
Zagreb: Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 310-313 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1040112 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nastava tjelesne i zdravstvene kulture u fitnesu sa homogeniziranim skupinama studentica
(Teaching physical education in fitness with homogenized student groups)
Autori
Cvenić, Josip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Kondicijska priprema sportaša 2019.
/ Milanović, Luka ; Wertheimer, Vlatka ; Jukić, Igor - Zagreb : Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019, 310-313
Skup
17. godišnja međunarodna konferencija "Kondicijska priprema sportaša 2019."
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 22.02.2019. - 23.02.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
individualizacija, orijentacijske norme, studenti
Sažetak
Prema Findaku (2003.) individualizacijom se smatra maksimalno približavanje programa tjelesnog vježbanja individualnim obilježjima nekog subjekta s unaprijed definiranim ciljevima. Prema analizi interesa studenata za pojedine kineziološke aktivnosti u mnogim istraživanjima, tradicionalno je najveći interes studenata za fitnes programe (Šumanović i sur., 1996 ; Ćurković i sur., 2009 ; Vračan i sur., 2009). Kvalitetnim fitnes programima može se ostvarit velik broj ciljeva nastave tjelesne i zdravstvene kulture na visokim učilištima, koji će se ponajprije ostvarit kroz samu atraktivnost sadržaja, doziranje intenziteta i volumena opterećenja, te osposobljavanje studenata za individualno tjelesno vježbanje. Program mora zadovoljavati nekoliko kriterija: treba biti provediv u skladu sa materijalnim uvjetima visokog učilišta, primjeren s obzirom na prethodno usvojena motorička znanja i zdravstveni status, koristan za svakodnevan život i buduće zvanje, te utjecajan na antropološka obilježja studenata. Cilj ovog rada je utvrditi razlike između pojedinih homogeniziranih skupina na početku i na kraju semestra kod studentica Odjela za matematiku Sveučilišta J. J. Strossmayer u Osijeku na temelju postignutih rezultata u testovima repetitivne snage.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Josip Cvenić
(autor)