Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1040047

Utjecaj pohađanja nastave tjelesne i zdravstvene kulture na zaključnu ocjenu na polugodištu


Cvenić , Josip
Utjecaj pohađanja nastave tjelesne i zdravstvene kulture na zaključnu ocjenu na polugodištu // Vrednovanje u području edukacije, sporta i sportske rekreacije / Findak, Vladimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2004. str. 226-229 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1040047 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj pohađanja nastave tjelesne i zdravstvene kulture na zaključnu ocjenu na polugodištu
(The impact of physical education attendance at the final semester grade)

Autori
Cvenić , Josip

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Vrednovanje u području edukacije, sporta i sportske rekreacije / Findak, Vladimir - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2004, 226-229

Skup
13. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske

Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 19.06.2004. - 23.06.2004

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
tjelesna i zdravstvena kutura ; pohađanje ; ocjena
(physical education ; attendance ; grade)

Sažetak
Promatranjem Pregleda rada koji je obvezan i sastavni dio školske dokumentacije, te pedagoške dokumentacije koju vodi svaki nastavnik tjelesne i zdravstvene kulture može se doi do zanimljivih zakljuaka. Osnovni motiv ovog rada je bio krajnji cilj tjelesnog vježbanja, odnosno tjelesne i zdravstvene kulture u užem smislu da uenici prihvate tjelesnu i zdravstvenu kulturu, da prihvate tjelesno vježbanje kao svakodnevnu potrebu, da tjelesna aktivnost postane njihovo trajno vlasništvo (Findak, 1999). U našoj školi dogovorom strunog aktiva TZK-e prihvaeno je da od svih sastavnica ipak najbitnija da nam uenici redovno i sa što manje izostanaka prate nastavu. Ovaj rad ima za utvrditi utjecaj etiri varijable praenja pohaanja nastave ne zakljunu ocjenu na polugodištu. Na primjeru od 137 uenika, koji su u prvom polugodištu školske godine 2003. / 2004. odradili 30 sati nastave TZK-e, ispitana je važnost 4 varijable i njihov doprinos zakljunoj ocjeni, odnosno, pokušalo se ustanoviti da li neka od te etiri varijable bitno utjee na ocjenu ili su sve varijable uporabljene u istraživanju podjednako važne. Kako je ocjenjivanje vrlo odgovorna djelatnost svakog nastavnika nadamo se da e ovo istraživanje u tome pripomoi, i ako ništa drugo indicirati na neke stvari u buduem ocjenjivanju. 2. METODE ISTRAŽIVANJA Uzorak ispitanika Istraživanje je provedeno na uzorku od 137 uenika muškog spola od I. do IV. razreda trogodišnje i etverogodišnje Srednje škole u Valpovu. Uenici su dobi 14 do 18 godina, pohaaju nastavu kod jednog profesora, a kriterij praenja pohaanja nastave je bio isti za sve. U uzorak su ušli svi uenici koji su bili ocijenjeni na polugodištu. Razredna odjeljenja su bila iz sljedeih podruja rada: ekonomija i trgovina, elektrotehnika i strojarstvo. Uzorak varijabli Praenje nastave zasnivalo se na temelju sljedeih varijabli: NENOPR-nenazoan opravdano (izostanci uenika koji su kasnije opravdani valjanom isprikom kod razrednika, ili predmetnodg profesora) NENNOP- nenazoan neopravdano (izostanci uenika koji nisu opravdani: namjerno izbjegavanje nastave, spavanje, kašnjenje, ....) BOLEST-bolestan (uenik je na nastavi ali posjeduje isprinicu da je osloboen TZK-e kroz odreeno vrijeme ili postoji odreeni vizualni znakovi na osnovu kojih profesor može zakljuiti isto)

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kineziologija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Josip Cvenić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Cvenić , Josip
Utjecaj pohađanja nastave tjelesne i zdravstvene kulture na zaključnu ocjenu na polugodištu // Vrednovanje u području edukacije, sporta i sportske rekreacije / Findak, Vladimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2004. str. 226-229 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Cvenić , J. (2004) Utjecaj pohađanja nastave tjelesne i zdravstvene kulture na zaključnu ocjenu na polugodištu. U: Findak, V. (ur.)Vrednovanje u području edukacije, sporta i sportske rekreacije.
@article{article, author = {Cveni\'{c}, Josip}, editor = {Findak, V.}, year = {2004}, pages = {226-229}, keywords = {tjelesna i zdravstvena kutura, poha\djanje, ocjena}, title = {Utjecaj poha\djanja nastave tjelesne i zdravstvene kulture na zaklju\v{c}nu ocjenu na polugodi\v{s}tu}, keyword = {tjelesna i zdravstvena kutura, poha\djanje, ocjena}, publisher = {Hrvatski kineziolo\v{s}ki savez (HKS)}, publisherplace = {Rovinj, Hrvatska} }
@article{article, author = {Cveni\'{c}, Josip}, editor = {Findak, V.}, year = {2004}, pages = {226-229}, keywords = {physical education, attendance, grade}, title = {The impact of physical education attendance at the final semester grade}, keyword = {physical education, attendance, grade}, publisher = {Hrvatski kineziolo\v{s}ki savez (HKS)}, publisherplace = {Rovinj, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font