Pregled bibliografske jedinice broj: 1040047
Utjecaj pohađanja nastave tjelesne i zdravstvene kulture na zaključnu ocjenu na polugodištu
Utjecaj pohađanja nastave tjelesne i zdravstvene kulture na zaključnu ocjenu na polugodištu // Vrednovanje u području edukacije, sporta i sportske rekreacije / Findak, Vladimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2004. str. 226-229 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1040047 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj pohađanja nastave tjelesne i zdravstvene kulture na zaključnu ocjenu na polugodištu
(The impact of physical education attendance at the final semester grade)
Autori
Cvenić , Josip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Vrednovanje u području edukacije, sporta i sportske rekreacije
/ Findak, Vladimir - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2004, 226-229
Skup
13. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 19.06.2004. - 23.06.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
tjelesna i zdravstvena kutura ; pohađanje ; ocjena
(physical education ; attendance ; grade)
Sažetak
Promatranjem Pregleda rada koji je obvezan i sastavni dio školske dokumentacije, te pedagoške dokumentacije koju vodi svaki nastavnik tjelesne i zdravstvene kulture može se doi do zanimljivih zakljuaka. Osnovni motiv ovog rada je bio krajnji cilj tjelesnog vježbanja, odnosno tjelesne i zdravstvene kulture u užem smislu da uenici prihvate tjelesnu i zdravstvenu kulturu, da prihvate tjelesno vježbanje kao svakodnevnu potrebu, da tjelesna aktivnost postane njihovo trajno vlasništvo (Findak, 1999). U našoj školi dogovorom strunog aktiva TZK-e prihvaeno je da od svih sastavnica ipak najbitnija da nam uenici redovno i sa što manje izostanaka prate nastavu. Ovaj rad ima za utvrditi utjecaj etiri varijable praenja pohaanja nastave ne zakljunu ocjenu na polugodištu. Na primjeru od 137 uenika, koji su u prvom polugodištu školske godine 2003. / 2004. odradili 30 sati nastave TZK-e, ispitana je važnost 4 varijable i njihov doprinos zakljunoj ocjeni, odnosno, pokušalo se ustanoviti da li neka od te etiri varijable bitno utjee na ocjenu ili su sve varijable uporabljene u istraživanju podjednako važne. Kako je ocjenjivanje vrlo odgovorna djelatnost svakog nastavnika nadamo se da e ovo istraživanje u tome pripomoi, i ako ništa drugo indicirati na neke stvari u buduem ocjenjivanju. 2. METODE ISTRAŽIVANJA Uzorak ispitanika Istraživanje je provedeno na uzorku od 137 uenika muškog spola od I. do IV. razreda trogodišnje i etverogodišnje Srednje škole u Valpovu. Uenici su dobi 14 do 18 godina, pohaaju nastavu kod jednog profesora, a kriterij praenja pohaanja nastave je bio isti za sve. U uzorak su ušli svi uenici koji su bili ocijenjeni na polugodištu. Razredna odjeljenja su bila iz sljedeih podruja rada: ekonomija i trgovina, elektrotehnika i strojarstvo. Uzorak varijabli Praenje nastave zasnivalo se na temelju sljedeih varijabli: NENOPR-nenazoan opravdano (izostanci uenika koji su kasnije opravdani valjanom isprikom kod razrednika, ili predmetnodg profesora) NENNOP- nenazoan neopravdano (izostanci uenika koji nisu opravdani: namjerno izbjegavanje nastave, spavanje, kašnjenje, ....) BOLEST-bolestan (uenik je na nastavi ali posjeduje isprinicu da je osloboen TZK-e kroz odreeno vrijeme ili postoji odreeni vizualni znakovi na osnovu kojih profesor može zakljuiti isto)
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija