Pregled bibliografske jedinice broj: 1040031
Metacognitive learning strategies among students of humanities and social sciences
Metacognitive learning strategies among students of humanities and social sciences, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 1040031 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metacognitive learning strategies among students of humanities and social sciences
(Metakognitivne strategije učenja među studentima društvenih i humanističkih studija)
Autori
Lelas, Tea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
20.11
Godina
2019
Stranica
31
Mentor
Bubić, Andreja
Ključne riječi
metakognitivne strategije, percipirana akademska kontrola, motivacija, ciljevi postignuća
(metacognive strategies, perceived academic control, motivation, achievement goals)
Sažetak
Poznato je da metakognitivne strategija i strategija korištenja internih resursa mogu doprinijeti uspjehu u školu, međutim nije uvijek jasno što utječe na izbor navedenih strategija. Stoga je osnovni cilj ovog istraživanja bio je ispitati utjecaj ciljeva postignuća i percipirane akademske kontrole na odabir metakognitivnih strategija i strategija korištenja internih resursa. Dobiveni rezultati izdvojili su cilj ovladavanja putem uključivanja i percipiranu akademsku kontrolu, kao i ženski spol, kao statistički značajne prediktore metakognitivnih strategija. Prema tome, ciljevi koji se odnose na usmjerenost na vlastitu kompetentnost te vjerovanje u vlastitu sposobnost doprinose izboru metakognitivnih strategija. Također, rezultati izdvajaju ciljeve ovladavanja i izvedbe putem izbjegavanja te prosjek ocjena kao statistički značajne prediktore strategija korištenja internih resursa kod studenata. Dio rezultata je iznenađujući, s obzirom da se strahovi od neuspjeha i prikazivanja vlastite inferiornosti u ovom istraživanju povezuju sa strategijama internih resursa, što inače nije slučaj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija