Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1040031

Metacognitive learning strategies among students of humanities and social sciences


Lelas, Tea
Metacognitive learning strategies among students of humanities and social sciences, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 1040031 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Metacognitive learning strategies among students of humanities and social sciences
(Metakognitivne strategije učenja među studentima društvenih i humanističkih studija)

Autori
Lelas, Tea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
20.11

Godina
2019

Stranica
31

Mentor
Bubić, Andreja

Ključne riječi
metakognitivne strategije, percipirana akademska kontrola, motivacija, ciljevi postignuća
(metacognive strategies, perceived academic control, motivation, achievement goals)

Sažetak
Poznato je da metakognitivne strategija i strategija korištenja internih resursa mogu doprinijeti uspjehu u školu, međutim nije uvijek jasno što utječe na izbor navedenih strategija. Stoga je osnovni cilj ovog istraživanja bio je ispitati utjecaj ciljeva postignuća i percipirane akademske kontrole na odabir metakognitivnih strategija i strategija korištenja internih resursa. Dobiveni rezultati izdvojili su cilj ovladavanja putem uključivanja i percipiranu akademsku kontrolu, kao i ženski spol, kao statistički značajne prediktore metakognitivnih strategija. Prema tome, ciljevi koji se odnose na usmjerenost na vlastitu kompetentnost te vjerovanje u vlastitu sposobnost doprinose izboru metakognitivnih strategija. Također, rezultati izdvajaju ciljeve ovladavanja i izvedbe putem izbjegavanja te prosjek ocjena kao statistički značajne prediktore strategija korištenja internih resursa kod studenata. Dio rezultata je iznenađujući, s obzirom da se strahovi od neuspjeha i prikazivanja vlastite inferiornosti u ovom istraživanju povezuju sa strategijama internih resursa, što inače nije slučaj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Andreja Bubić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lelas, Tea
Metacognitive learning strategies among students of humanities and social sciences, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Lelas, T. (2019) 'Metacognitive learning strategies among students of humanities and social sciences', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Lelas, Tea}, year = {2019}, pages = {31}, keywords = {metakognitivne strategije, percipirana akademska kontrola, motivacija, ciljevi postignu\'{c}a}, title = {Metacognitive learning strategies among students of humanities and social sciences}, keyword = {metakognitivne strategije, percipirana akademska kontrola, motivacija, ciljevi postignu\'{c}a}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Lelas, Tea}, year = {2019}, pages = {31}, keywords = {metacognive strategies, perceived academic control, motivation, achievement goals}, title = {Metakognitivne strategije u\v{c}enja me\dju studentima dru\v{s}tvenih i humanisti\v{c}kih studija}, keyword = {metacognive strategies, perceived academic control, motivation, achievement goals}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font