Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1040028

Uloga škole u poticanju emocionanog i socijalnog razvoja kod djece


Lelas, Josipa
Uloga škole u poticanju emocionanog i socijalnog razvoja kod djece, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 1040028 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga škole u poticanju emocionanog i socijalnog razvoja kod djece
(The role of the educational system in stimulating emotional and social development in children)

Autori
Lelas, Josipa

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
20.09

Godina
2019

Stranica
26

Mentor
Bubić, Andreja

Ključne riječi
škola, socijalni razvoj, emocionalni razvoj, dijete, kompetencije, programi za poticanje socio-emocionalnog razvoja djece
(school, social development, emotional development, child, competences, programmes for stimulating social and emotional development)

Sažetak
U radu je na sustavan način opisana uloga škole u poticanju socijalnog i emocionalnog razvoja kod djece, kao i neki od programa koji se provode u školama za istu svrhu. Sam emocionalni razvoj podrazumijeva sposobnost razumijevanja, komuniciranja i kontroliranja vlastitih emocija, dok socijalni razvoj obuhvaća razumijevanje socijalnih odnosa te psihosocijalno funkcioniranje. Zajedničke komponente koje bi se trebale poticati kod djeteta su odgovorno donošenje odluka, samosvijest, samokontrola, socijalna svijest i socijalne vještine. Škola kao dio mikrosustava djeteta ima važnu ulogu u njegovom razvoju te se u radu opisuje važnost i načini poticanja socijalnog i emocionalnog razvoja djece. Također, u radu su opisani neki programi s istim ciljem koji se provode u svijetu i Republici Hrvatskoj, a od kojih su najpoznatiji SEL i PATHS.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Andreja Bubić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lelas, Josipa
Uloga škole u poticanju emocionanog i socijalnog razvoja kod djece, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
Lelas, J. (2019) 'Uloga škole u poticanju emocionanog i socijalnog razvoja kod djece', diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Lelas, Josipa}, year = {2019}, pages = {26}, keywords = {\v{s}kola, socijalni razvoj, emocionalni razvoj, dijete, kompetencije, programi za poticanje socio-emocionalnog razvoja djece}, title = {Uloga \v{s}kole u poticanju emocionanog i socijalnog razvoja kod djece}, keyword = {\v{s}kola, socijalni razvoj, emocionalni razvoj, dijete, kompetencije, programi za poticanje socio-emocionalnog razvoja djece}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Lelas, Josipa}, year = {2019}, pages = {26}, keywords = {school, social development, emotional development, child, competences, programmes for stimulating social and emotional development}, title = {The role of the educational system in stimulating emotional and social development in children}, keyword = {school, social development, emotional development, child, competences, programmes for stimulating social and emotional development}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font