Pregled bibliografske jedinice broj: 1040028
Uloga škole u poticanju emocionanog i socijalnog razvoja kod djece
Uloga škole u poticanju emocionanog i socijalnog razvoja kod djece, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 1040028 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga škole u poticanju emocionanog i socijalnog razvoja kod djece
(The role of the educational system in stimulating emotional and social development in children)
Autori
Lelas, Josipa
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
20.09
Godina
2019
Stranica
26
Mentor
Bubić, Andreja
Ključne riječi
škola, socijalni razvoj, emocionalni razvoj, dijete, kompetencije, programi za poticanje socio-emocionalnog razvoja djece
(school, social development, emotional development, child, competences, programmes for stimulating social and emotional development)
Sažetak
U radu je na sustavan način opisana uloga škole u poticanju socijalnog i emocionalnog razvoja kod djece, kao i neki od programa koji se provode u školama za istu svrhu. Sam emocionalni razvoj podrazumijeva sposobnost razumijevanja, komuniciranja i kontroliranja vlastitih emocija, dok socijalni razvoj obuhvaća razumijevanje socijalnih odnosa te psihosocijalno funkcioniranje. Zajedničke komponente koje bi se trebale poticati kod djeteta su odgovorno donošenje odluka, samosvijest, samokontrola, socijalna svijest i socijalne vještine. Škola kao dio mikrosustava djeteta ima važnu ulogu u njegovom razvoju te se u radu opisuje važnost i načini poticanja socijalnog i emocionalnog razvoja djece. Također, u radu su opisani neki programi s istim ciljem koji se provode u svijetu i Republici Hrvatskoj, a od kojih su najpoznatiji SEL i PATHS.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija