Pregled bibliografske jedinice broj: 1039879
Metodički pristup ekranizaciji književnoga djela u primarnom obrazovanju
Metodički pristup ekranizaciji književnoga djela u primarnom obrazovanju // Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 68 (2019), 1; 79-94 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1039879 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodički pristup ekranizaciji književnoga djela u primarnom obrazovanju
(APPROACHES TO TEACHING FILM ADAPTATIONS OF A LITERARY WORK IN PRIMARY EDUCATION)
Autori
Vukojević, Zrinka ; Viher, Jasminka
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu (1848-0756) 68
(2019), 1;
79-94
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
film ; filmski pristup ; književni tekst ; usporedba
(film, the film approach, literary text, comparison)
Sažetak
U četvrtom se razredu osnovne škole učenici prvi put susreću s nastavnom temom Usporedba filma s književnim djelom. Pri obradi teme moraju zamijetiti sličnosti i razlike između književnog djela i njegove filmske ekranizacije. U ovom smo radu željeli istražiti na koji način učitelji obrađuju navedenu nastavnu temu. Planira li učitelj filmološki ili književni pristup, odnosno pristupa li navedenoj obradi teme kao mediju ili kao književnom tekstu. Istraživanje je provedeno na uzorku od N=457 učitelja razredne nastave županije Grada Zagreba. Dobiveni rezultati ukazuju na zaključak kako učitelji većinom ne pristupaju nastavnoj temi Usporedba filma s književnim djelom filmološki, bez obzira na radni staž, razred u kojem predaju i poznavanje filmskih izražajnih sredstava.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti