Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1039879

Metodički pristup ekranizaciji književnoga djela u primarnom obrazovanju


Vukojević, Zrinka; Viher, Jasminka
Metodički pristup ekranizaciji književnoga djela u primarnom obrazovanju // Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 68 (2019), 1; 79-94 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1039879 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Metodički pristup ekranizaciji književnoga djela u primarnom obrazovanju
(APPROACHES TO TEACHING FILM ADAPTATIONS OF A LITERARY WORK IN PRIMARY EDUCATION)

Autori
Vukojević, Zrinka ; Viher, Jasminka

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu (1848-0756) 68 (2019), 1; 79-94

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
film ; filmski pristup ; književni tekst ; usporedba
(film, the film approach, literary text, comparison)

Sažetak
U četvrtom se razredu osnovne škole učenici prvi put susreću s nastavnom temom Usporedba filma s književnim djelom. Pri obradi teme moraju zamijetiti sličnosti i razlike između književnog djela i njegove filmske ekranizacije. U ovom smo radu željeli istražiti na koji način učitelji obrađuju navedenu nastavnu temu. Planira li učitelj filmološki ili književni pristup, odnosno pristupa li navedenoj obradi teme kao mediju ili kao književnom tekstu. Istraživanje je provedeno na uzorku od N=457 učitelja razredne nastave županije Grada Zagreba. Dobiveni rezultati ukazuju na zaključak kako učitelji većinom ne pristupaju nastavnoj temi Usporedba filma s književnim djelom filmološki, bez obzira na radni staž, razred u kojem predaju i poznavanje filmskih izražajnih sredstava.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Zrinka Vukojević (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Vukojević, Zrinka; Viher, Jasminka
Metodički pristup ekranizaciji književnoga djela u primarnom obrazovanju // Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 68 (2019), 1; 79-94 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Vukojević, Z. & Viher, J. (2019) Metodički pristup ekranizaciji književnoga djela u primarnom obrazovanju. Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 68 (1), 79-94.
@article{article, author = {Vukojevi\'{c}, Zrinka and Viher, Jasminka}, year = {2019}, pages = {79-94}, keywords = {film, filmski pristup, knji\v{z}evni tekst, usporedba}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedagogijsku teoriju i praksu}, volume = {68}, number = {1}, issn = {1848-0756}, title = {Metodi\v{c}ki pristup ekranizaciji knji\v{z}evnoga djela u primarnom obrazovanju}, keyword = {film, filmski pristup, knji\v{z}evni tekst, usporedba} }
@article{article, author = {Vukojevi\'{c}, Zrinka and Viher, Jasminka}, year = {2019}, pages = {79-94}, keywords = {film, the film approach, literary text, comparison}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedagogijsku teoriju i praksu}, volume = {68}, number = {1}, issn = {1848-0756}, title = {APPROACHES TO TEACHING FILM ADAPTATIONS OF A LITERARY WORK IN PRIMARY EDUCATION}, keyword = {film, the film approach, literary text, comparison} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font