Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1039870

Komparacija učinaka konstruktivističke i tradicionalne nastave fizike


Peranić, Zvonimir
Komparacija učinaka konstruktivističke i tradicionalne nastave fizike, 2007., magistarski rad, Fakultet prirodoslovno-matematičkih znanosti i kineziologije, Split


CROSBI ID: 1039870 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Komparacija učinaka konstruktivističke i tradicionalne nastave fizike
(Comparison of the Effects of Constructivist and Traditional Physics Teaching)

Autori
Peranić, Zvonimir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Fakultet prirodoslovno-matematičkih znanosti i kineziologije

Mjesto
Split

Datum
21.06

Godina
2007

Stranica
99

Mentor
Krsnik, Rudolf

Ključne riječi
nastava fizike, konstruktivizam, problemski usmjerena nastava, pretkoncepcije, konceptualna promjena
(the teaching of physics, constructivism, problem-centered learning, preconceptions, conceptual change)

Sažetak
Konstruktivistički usmjerena nastava fizike, za razliku od tradicionalane, omogućuje višu razinu znanja učenika, ali i pozitivne stavove spram nastave fizike i fizike uopće. Ipak, postoji još mnogo nastavnika koji fiziku poučava tradicionalno. Ovim radom se pokazuju različiti učinci tradicionalne, konstruktivističke, ali i djelomično konstruktivističke nastave učenika osmoga razreda osnovnih škola. Učenici poučavani konstruktivistički gotovo dvije godine isključivo rade konstruktivističku nastavu. Učenički stavovi mjereni su anketom, a razumijevanje sadržaja i prisutnost pretkoncepcija testom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Fizika, Interdisciplinarne prirodne znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Splitu

Profili:

Avatar Url Zvonimir Peranić (autor)

Avatar Url Rudolf Krsnik (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Peranić, Zvonimir
Komparacija učinaka konstruktivističke i tradicionalne nastave fizike, 2007., magistarski rad, Fakultet prirodoslovno-matematičkih znanosti i kineziologije, Split
Peranić, Z. (2007) 'Komparacija učinaka konstruktivističke i tradicionalne nastave fizike', magistarski rad, Fakultet prirodoslovno-matematičkih znanosti i kineziologije, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Perani\'{c}, Zvonimir}, year = {2007}, pages = {99}, keywords = {nastava fizike, konstruktivizam, problemski usmjerena nastava, pretkoncepcije, konceptualna promjena}, title = {Komparacija u\v{c}inaka konstruktivisti\v{c}ke i tradicionalne nastave fizike}, keyword = {nastava fizike, konstruktivizam, problemski usmjerena nastava, pretkoncepcije, konceptualna promjena}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Perani\'{c}, Zvonimir}, year = {2007}, pages = {99}, keywords = {the teaching of physics, constructivism, problem-centered learning, preconceptions, conceptual change}, title = {Comparison of the Effects of Constructivist and Traditional Physics Teaching}, keyword = {the teaching of physics, constructivism, problem-centered learning, preconceptions, conceptual change}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font