Pregled bibliografske jedinice broj: 1039870
Komparacija učinaka konstruktivističke i tradicionalne nastave fizike
Komparacija učinaka konstruktivističke i tradicionalne nastave fizike, 2007., magistarski rad, Fakultet prirodoslovno-matematičkih znanosti i kineziologije, Split
CROSBI ID: 1039870 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komparacija učinaka konstruktivističke i tradicionalne nastave fizike
(Comparison of the Effects of Constructivist and Traditional Physics Teaching)
Autori
Peranić, Zvonimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Fakultet prirodoslovno-matematičkih znanosti i kineziologije
Mjesto
Split
Datum
21.06
Godina
2007
Stranica
99
Mentor
Krsnik, Rudolf
Ključne riječi
nastava fizike, konstruktivizam, problemski usmjerena nastava, pretkoncepcije, konceptualna promjena
(the teaching of physics, constructivism, problem-centered learning, preconceptions, conceptual change)
Sažetak
Konstruktivistički usmjerena nastava fizike, za razliku od tradicionalane, omogućuje višu razinu znanja učenika, ali i pozitivne stavove spram nastave fizike i fizike uopće. Ipak, postoji još mnogo nastavnika koji fiziku poučava tradicionalno. Ovim radom se pokazuju različiti učinci tradicionalne, konstruktivističke, ali i djelomično konstruktivističke nastave učenika osmoga razreda osnovnih škola. Učenici poučavani konstruktivistički gotovo dvije godine isključivo rade konstruktivističku nastavu. Učenički stavovi mjereni su anketom, a razumijevanje sadržaja i prisutnost pretkoncepcija testom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Fizika, Interdisciplinarne prirodne znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Splitu