Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1039849

Zastupljenost kulturne kompetencije u prijedlogu Cjelovite kurikularne reforme


Peranić, Zvonimir; Car, Sandro; Premate, Tina
Zastupljenost kulturne kompetencije u prijedlogu Cjelovite kurikularne reforme // 2. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti: Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogije / Radočaj-Jerković, Antoaneta (ur.).
Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 369-381 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1039849 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zastupljenost kulturne kompetencije u prijedlogu Cjelovite kurikularne reforme
(Representation of the Cultural Competence in the Curriculum Reform Initiative)

Autori
Peranić, Zvonimir ; Car, Sandro ; Premate, Tina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
2. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti: Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogije / Radočaj-Jerković, Antoaneta - Osijek : Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018, 369-381

ISBN
978-953-8181-03-0

Skup
2. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti: Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogije = 2nd International Scientific and Artistic Symposium on Pedagogy in the Arts: Communication and interaction of art and pedagogy

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 12.10.2017. - 13.10.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Cjelovita kurikularna reforma, obrazovanje, ključne kompetencije za cjeloživotno učenje, Strategija obrazovanja, znanosti i tehnologije
(curriculum reform initiative, education, key lifelong learning competencies, education, science and technology strategy)

Sažetak
Hrvatski Sabor je u listopadu 2014. usvojio Strategiju obrazovanja, znanosti i tehnologije. Strategija navodi kako se u osnovi koncepta cjeloživotnog učenja nalazi usvajanje ključnih kompetencija koje predstavljaju prijenosni, višefunkcionalni skup znanja, vještina i stavova. Ključne kompetencije za cjeloživotno učenje i funkcioniranje u društvu preporuke su Vijeća EU i Europskog parlamenta iz 2006. Cjelovita kurikularna reforma (CKR) jedna je od prvih mjera kojom započinje realizacija Strategije. Vizija i vrijednosti reforme ostvaruju se generičkim kompetencijama za obrazovanje, rad i život u 21. stoljeću. U analizi prijedloga svakog dokumenata CKR procjenjivala se frekvencija svakog od 127 elemenata 8 kompetencija za cjeloživotno učenje. Temeljem provedene analize zaključuje se kako CKR nije usklađena s ključnim kompetencijama za cjeloživotno učenje. Statistički značajno su podzastupljene ključne kompetencije vezane za STEM područje, kompetencija komunikacije na stranom jeziku te kulturno i kreativno izražavanje. Pojedini elementi kompetencija nisu uopće zastupljeni u pojedinim prijedlozima dokumenata. U ovom radu analiziraju se posebno dokumenti CKR koji se izravno tiču umjetničkog područja kao i sveobuhvatno razine dokumenta CKRa: Okvir nacionalnog kurikuluma, razina nacionalni kurikulumi, razina predmetna područja te razina nacionalnih kurikuluma međupredmetnih tema s naglaskom na zastupljenost elemenata kompetencije Kulturno i kreativno izražavanje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne prirodne znanosti, Znanost o umjetnosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Rijeci

Profili:

Avatar Url Zvonimir Peranić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Peranić, Zvonimir; Car, Sandro; Premate, Tina
Zastupljenost kulturne kompetencije u prijedlogu Cjelovite kurikularne reforme // 2. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti: Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogije / Radočaj-Jerković, Antoaneta (ur.).
Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 369-381 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Peranić, Z., Car, S. & Premate, T. (2018) Zastupljenost kulturne kompetencije u prijedlogu Cjelovite kurikularne reforme. U: Radočaj-Jerković, A. (ur.)2. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti: Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogije.
@article{article, author = {Perani\'{c}, Zvonimir and Car, Sandro and Premate, Tina}, editor = {Rado\v{c}aj-Jerkovi\'{c}, A.}, year = {2018}, pages = {369-381}, keywords = {Cjelovita kurikularna reforma, obrazovanje, klju\v{c}ne kompetencije za cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, Strategija obrazovanja, znanosti i tehnologije}, isbn = {978-953-8181-03-0}, title = {Zastupljenost kulturne kompetencije u prijedlogu Cjelovite kurikularne reforme}, keyword = {Cjelovita kurikularna reforma, obrazovanje, klju\v{c}ne kompetencije za cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, Strategija obrazovanja, znanosti i tehnologije}, publisher = {Umjetni\v{c}ka akademija Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Perani\'{c}, Zvonimir and Car, Sandro and Premate, Tina}, editor = {Rado\v{c}aj-Jerkovi\'{c}, A.}, year = {2018}, pages = {369-381}, keywords = {curriculum reform initiative, education, key lifelong learning competencies, education, science and technology strategy}, isbn = {978-953-8181-03-0}, title = {Representation of the Cultural Competence in the Curriculum Reform Initiative}, keyword = {curriculum reform initiative, education, key lifelong learning competencies, education, science and technology strategy}, publisher = {Umjetni\v{c}ka akademija Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font