Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1039708

Ima li prostora za empatiju i skrbno mišljenje u današnjem odgojno-obrazovnom sustavu?


Rupčić Kelam, Darija; Kelam, Ivica
Ima li prostora za empatiju i skrbno mišljenje u današnjem odgojno-obrazovnom sustavu? // Knjiga sažetaka simpozij Filozofija, obrazovanje i škola / Krznar, Tomislav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2019. str. 54-54 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1039708 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ima li prostora za empatiju i skrbno mišljenje u današnjem odgojno-obrazovnom sustavu?
(Is there a place for empathy and careful thinking in today's education system?)

Autori
Rupčić Kelam, Darija ; Kelam, Ivica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Knjiga sažetaka simpozij Filozofija, obrazovanje i škola / Krznar, Tomislav - Zagreb : Hrvatsko filozofsko društvo, 2019, 54-54

Skup
Godišnji simpozij Hrvatskog filozofskog društva: Filozofija, obrazovanje i škola

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 12.12.2019. - 14.12.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
empatija, skrbno mišljenje, odgoj, obrazovanje
(empathy, careful thinking, upbringing, education)

Sažetak
Konačna svrha svake odgojno-obrazovne aktivnosti trebala bi biti povra­tak subjektu, što znači razvoj emancipiranog, samomislećeg, autonomnog, kritičkog mislitelja i samosvjesnog pojedinca. Uvježbavanjem (auto)refleksije i kritičkog mišljenja pomažemo pojedincu u dubljem razu­mijevanju i interpretiranju činjenica. U radu će biti govora o skrbnom mišlje­nju koje, uz kritičko i kreativno mišljenje, čini bitnu sastavnicu multidimenzionalnog mišljenja. Namjera je rada ići u smjeru isticanja važnosti filozofskih temelja skrbi, skrbnog mišljenja i potrebe razvoja empatije kao važnih fenomena u izgradnji cjelovite ličnosti, obrazovanog pojedinca, kritičkog subjekta, te mogućnosti promjene postojećih odnosa unutar društva kojemu obrazovani pojedinac teži sudjelovati. U radu tražimo odgovor na pitanje: može li nam odgoj za skrb i empatiju unutar odgojno-obrazovnog sustava pomoći u razumijevanju problema i suočavanju s izazovima suvremenog društva?

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filozofija, Integrativna bioetika (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, biotehničke, društvene, humanističke znanosti)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek,
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Ivica Kelam (autor)

Avatar Url Darija Rupčić Kelam (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Rupčić Kelam, Darija; Kelam, Ivica
Ima li prostora za empatiju i skrbno mišljenje u današnjem odgojno-obrazovnom sustavu? // Knjiga sažetaka simpozij Filozofija, obrazovanje i škola / Krznar, Tomislav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2019. str. 54-54 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni)
Rupčić Kelam, D. & Kelam, I. (2019) Ima li prostora za empatiju i skrbno mišljenje u današnjem odgojno-obrazovnom sustavu?. U: Krznar, T. (ur.)Knjiga sažetaka simpozij Filozofija, obrazovanje i škola.
@article{article, author = {Rup\v{c}i\'{c} Kelam, Darija and Kelam, Ivica}, editor = {Krznar, T.}, year = {2019}, pages = {54-54}, keywords = {empatija, skrbno mi\v{s}ljenje, odgoj, obrazovanje}, title = {Ima li prostora za empatiju i skrbno mi\v{s}ljenje u dana\v{s}njem odgojno-obrazovnom sustavu?}, keyword = {empatija, skrbno mi\v{s}ljenje, odgoj, obrazovanje}, publisher = {Hrvatsko filozofsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Rup\v{c}i\'{c} Kelam, Darija and Kelam, Ivica}, editor = {Krznar, T.}, year = {2019}, pages = {54-54}, keywords = {empathy, careful thinking, upbringing, education}, title = {Is there a place for empathy and careful thinking in today's education system?}, keyword = {empathy, careful thinking, upbringing, education}, publisher = {Hrvatsko filozofsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font