Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1039690

Uloga skrbnog mišljenja i empatije u obrazovanju


Rupčić Kelam, Darija; Kelam, Ivica; Jelić, Sandra
Uloga skrbnog mišljenja i empatije u obrazovanju // Knjiga sažetaka: Međunarodna znanstvena konferencija Didaktički izazovi III: Didaktička retrospektiva i perspektiva kamo i kako dalje? / Peko, Anđelka ; Dubovicki, Snježana ; Varga, Rahaela ; Huljev, Antonija (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 130-131 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1039690 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga skrbnog mišljenja i empatije u obrazovanju
(The role of caring thinking and empathy in education)

Autori
Rupčić Kelam, Darija ; Kelam, Ivica ; Jelić, Sandra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Knjiga sažetaka: Međunarodna znanstvena konferencija Didaktički izazovi III: Didaktička retrospektiva i perspektiva kamo i kako dalje? / Peko, Anđelka ; Dubovicki, Snježana ; Varga, Rahaela ; Huljev, Antonija - Osijek : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019, 130-131

ISBN
978-953-6965-82-3

Skup
Didaktički izazovi III : didaktička retrospektiva i perspektiva - Kamo i kako dalje?

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 16.05.2019. - 17.05.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
skrb, skrbno mišljenje, empatija, obrazovanje, emocije u obrazovanju
(care, careful thinking, empathy, education, emotions in education)

Sažetak
Svaki bi ozbiljni obrazovni sustav danas, u suvremeno doba, trebao uzeti u obzir i u sebe ucijepiti oblik učenja kako misliti, odnosno razvijati kritičko mišljenje. Kada govorimo o obrazovanju, onda bi krajnja svrha odgojno- obrazovne aktivnosti trebala biti povratak subjektu, što znači razvoj emancipiranog, samomislećeg, autonomnog pojedinca, kritičkog mislitelja i samosvjesnog pojedinca. Uvježbavanjem (auto)refleksije i kritičkog mišljenja pomažemo pojedincu u dubljem razumijevanju i interpretiranju činjenica. Slijedom Liessmannove definicije neobrazovanosti koja se pojavljuje u svojem suvremenom pojavnom obliku kao poluobrazovanost, koja je odustajanje od htijenja da se uopće išta razumije, istaknut ćemo važnost filozofskih temelja skrbi, skrbnog mišljenja i potrebe razvoja empatije kao važnih fenomena u izgradnji cjelovite ličnosti, obrazovnog pojedinca, kritičkog subjekta, te mogućnost promjene postojećih odnosa unutar društva kojemu obrazovani pojedinac teži sudjelovati. Postavljamo pitanje, mogu li nam odgoj za skrb i empatiju, unutar odgojno- obrazovnog sustava pomoći u razumijevanju problema suvremenog svijeta i načinu nošenja s izazovima koje društvo pred nas danas postavlja?

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filozofija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek,
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Ivica Kelam (autor)

Avatar Url Darija Rupčić Kelam (autor)

Avatar Url Sandra Jelić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rupčić Kelam, Darija; Kelam, Ivica; Jelić, Sandra
Uloga skrbnog mišljenja i empatije u obrazovanju // Knjiga sažetaka: Međunarodna znanstvena konferencija Didaktički izazovi III: Didaktička retrospektiva i perspektiva kamo i kako dalje? / Peko, Anđelka ; Dubovicki, Snježana ; Varga, Rahaela ; Huljev, Antonija (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 130-131 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Rupčić Kelam, D., Kelam, I. & Jelić, S. (2019) Uloga skrbnog mišljenja i empatije u obrazovanju. U: Peko, A., Dubovicki, S., Varga, R. & Huljev, A. (ur.)Knjiga sažetaka: Međunarodna znanstvena konferencija Didaktički izazovi III: Didaktička retrospektiva i perspektiva kamo i kako dalje?.
@article{article, author = {Rup\v{c}i\'{c} Kelam, Darija and Kelam, Ivica and Jeli\'{c}, Sandra}, year = {2019}, pages = {130-131}, keywords = {skrb, skrbno mi\v{s}ljenje, empatija, obrazovanje, emocije u obrazovanju}, isbn = {978-953-6965-82-3}, title = {Uloga skrbnog mi\v{s}ljenja i empatije u obrazovanju}, keyword = {skrb, skrbno mi\v{s}ljenje, empatija, obrazovanje, emocije u obrazovanju}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Rup\v{c}i\'{c} Kelam, Darija and Kelam, Ivica and Jeli\'{c}, Sandra}, year = {2019}, pages = {130-131}, keywords = {care, careful thinking, empathy, education, emotions in education}, isbn = {978-953-6965-82-3}, title = {The role of caring thinking and empathy in education}, keyword = {care, careful thinking, empathy, education, emotions in education}, publisher = {Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font