Pregled bibliografske jedinice broj: 1039677
Zelena pismenost u kontekstu obrazovanja i stjecanja praktičnih znanja djece
Zelena pismenost u kontekstu obrazovanja i stjecanja praktičnih znanja djece // Hrčak : glasilo Hrvatskoga čitateljskog društva, 57-58 (2019), 57-58; 7-10 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1039677 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zelena pismenost u kontekstu obrazovanja i stjecanja praktičnih znanja djece
(Green literacy in the context of education and practical learning of children)
Autori
Bošnjak, Nikolina
Izvornik
Hrčak : glasilo Hrvatskoga čitateljskog društva (1331-8454) 57-58
(2019), 57-58;
7-10
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
zelena pismenost, okoliš, održivi razvoj, odgoj, obrazovanje, djeca
(green literacy, environment, sustainable development, upbringing, education, children)
Sažetak
Pitanja koja se nameću kada su u pitanju djeca, obrazovanje, zaštita okoliša i održivost su sljedeća:što to djeca koja će odrasti i postati nositelji (nadajmo se!) novih društvenih vrijednosti a time i a time i odgovornosti za buduće generacije, zaista trebaju naučiti i znati?
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija