Pregled bibliografske jedinice broj: 1039613
Sustav obračuna i podrške korisnicima u funkciji upravljanja kvalitetom telekomunikacijskih usluga
Sustav obračuna i podrške korisnicima u funkciji upravljanja kvalitetom telekomunikacijskih usluga, 2006., magistarski rad, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb
CROSBI ID: 1039613 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sustav obračuna i podrške korisnicima u funkciji upravljanja kvalitetom telekomunikacijskih usluga
(Billing and customer care system in function of quality of services management in telecommunication)
Autori
Ivić, Anto
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Mjesto
Zagreb
Datum
19.05
Godina
2006
Stranica
134
Mentor
Kos, Mladen
Ključne riječi
kvaliteta usluga, podrška korisnicima, raspoloživost usluge ; upravljanje uslugama ; medijacija ; obračun
(QoS, customer care, service availability ; service management mediation ; billing)
Sažetak
Kvaliteta usluga je karakterizirana različitim aspektima kao što su performanse usluga, operativni kriteriji i drugi činitelji specifični za svaku uslugu. U procesima odgovora na korisničke zahtjeve na način aktivnog i reaktivnog osiguranja usluga, najvažniji alat za upravljanje uslugama je sustav obračuna i podrške korisničkim odnosima. Pristup upravljanju uslugama, realizacija radnih procesa u mreži i obračun usluga ovise o strukturi telekomunikacijske mreže. Još uvijek aktualna organizacija telekomunikacijske mreže je skup odvojenih komunikacijskih mreža. U radu se analiziraju i predstavljaju funkcije sustava obračuna i podrške korisnicima kao i njihova realizacija u organizaciji operatora fiksne telekomunikacijske mreže. Koristi se pristup kategorizacije usluga zbog specifičnosti metoda obračuna i podrške korisničkim procesima. Zbog značaja konvergentnog obračuna u radu se prikazuje način integracije različitih obračunskih podataka. Također, analizira se mjesto procesa sustava obračuna i podrške korisnicima u skupu ukupnih poslovnih procesa telekomunikacijskog operatora.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Elektrotehnika, Informacijske i komunikacijske znanosti