Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1039613

Sustav obračuna i podrške korisnicima u funkciji upravljanja kvalitetom telekomunikacijskih usluga


Ivić, Anto
Sustav obračuna i podrške korisnicima u funkciji upravljanja kvalitetom telekomunikacijskih usluga, 2006., magistarski rad, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb


CROSBI ID: 1039613 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Sustav obračuna i podrške korisnicima u funkciji upravljanja kvalitetom telekomunikacijskih usluga
(Billing and customer care system in function of quality of services management in telecommunication)

Autori
Ivić, Anto

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Fakultet elektrotehnike i računarstva

Mjesto
Zagreb

Datum
19.05

Godina
2006

Stranica
134

Mentor
Kos, Mladen

Ključne riječi
kvaliteta usluga, podrška korisnicima, raspoloživost usluge ; upravljanje uslugama ; medijacija ; obračun
(QoS, customer care, service availability ; service management mediation ; billing)

Sažetak
Kvaliteta usluga je karakterizirana različitim aspektima kao što su performanse usluga, operativni kriteriji i drugi činitelji specifični za svaku uslugu. U procesima odgovora na korisničke zahtjeve na način aktivnog i reaktivnog osiguranja usluga, najvažniji alat za upravljanje uslugama je sustav obračuna i podrške korisničkim odnosima. Pristup upravljanju uslugama, realizacija radnih procesa u mreži i obračun usluga ovise o strukturi telekomunikacijske mreže. Još uvijek aktualna organizacija telekomunikacijske mreže je skup odvojenih komunikacijskih mreža. U radu se analiziraju i predstavljaju funkcije sustava obračuna i podrške korisnicima kao i njihova realizacija u organizaciji operatora fiksne telekomunikacijske mreže. Koristi se pristup kategorizacije usluga zbog specifičnosti metoda obračuna i podrške korisničkim procesima. Zbog značaja konvergentnog obračuna u radu se prikazuje način integracije različitih obračunskih podataka. Također, analizira se mjesto procesa sustava obračuna i podrške korisnicima u skupu ukupnih poslovnih procesa telekomunikacijskog operatora.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Elektrotehnika, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Anto Ivić (autor)

Avatar Url Mladen Kos (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Ivić, Anto
Sustav obračuna i podrške korisnicima u funkciji upravljanja kvalitetom telekomunikacijskih usluga, 2006., magistarski rad, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb
Ivić, A. (2006) 'Sustav obračuna i podrške korisnicima u funkciji upravljanja kvalitetom telekomunikacijskih usluga', magistarski rad, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ivi\'{c}, Anto}, year = {2006}, pages = {134}, keywords = {kvaliteta usluga, podr\v{s}ka korisnicima, raspolo\v{z}ivost usluge, upravljanje uslugama, medijacija, obra\v{c}un}, title = {Sustav obra\v{c}una i podr\v{s}ke korisnicima u funkciji upravljanja kvalitetom telekomunikacijskih usluga}, keyword = {kvaliteta usluga, podr\v{s}ka korisnicima, raspolo\v{z}ivost usluge, upravljanje uslugama, medijacija, obra\v{c}un}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ivi\'{c}, Anto}, year = {2006}, pages = {134}, keywords = {QoS, customer care, service availability, service management mediation, billing}, title = {Billing and customer care system in function of quality of services management in telecommunication}, keyword = {QoS, customer care, service availability, service management mediation, billing}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font