Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 103952

Razmjenski odnosi u marketingu


Karpati, Tibor; Ružić, Drago
Razmjenski odnosi u marketingu. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 1999 (prirucnik)


CROSBI ID: 103952 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razmjenski odnosi u marketingu
(Relationship marketing)

Autori
Karpati, Tibor ; Ružić, Drago

Ostali urednici
Turkalj Željko

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, pregledna

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Grad
Osijek

Godina
1999

Stranica
346

ISBN
953-6073-38-2

Ključne riječi
marketing; nabava; prodaja; tržište krajnjih kupaca; industrijsko tržište; elektroničko tržište

Sažetak
Priručnik obrađuje nabavu i prodaju na različitim tržištima s marketinškog aspekta.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Tibor Karpati (autor)

Avatar Url Drago Ružić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Karpati, Tibor; Ružić, Drago
Razmjenski odnosi u marketingu. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 1999 (prirucnik)
Karpati, T. & Ružić, D. (1999) Razmjenski odnosi u marketingu. Osijek, Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku.
@book{book, author = {Karpati, Tibor and Ru\v{z}i\'{c}, Drago}, year = {1999}, pages = {346}, keywords = {marketing, nabava, prodaja, tr\v{z}i\v{s}te krajnjih kupaca, industrijsko tr\v{z}i\v{s}te, elektroni\v{c}ko tr\v{z}i\v{s}te}, isbn = {953-6073-38-2}, title = {Razmjenski odnosi u marketingu}, keyword = {marketing, nabava, prodaja, tr\v{z}i\v{s}te krajnjih kupaca, industrijsko tr\v{z}i\v{s}te, elektroni\v{c}ko tr\v{z}i\v{s}te}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }
@book{book, author = {Karpati, Tibor and Ru\v{z}i\'{c}, Drago}, year = {1999}, pages = {346}, keywords = {}, isbn = {953-6073-38-2}, title = {Relationship marketing}, keyword = {}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font