Pregled bibliografske jedinice broj: 103952
Razmjenski odnosi u marketingu
Razmjenski odnosi u marketingu. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 1999 (prirucnik)
CROSBI ID: 103952 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razmjenski odnosi u marketingu
(Relationship marketing)
Autori
Karpati, Tibor ; Ružić, Drago
Ostali urednici
Turkalj Željko
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, pregledna
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Grad
Osijek
Godina
1999
Stranica
346
ISBN
953-6073-38-2
Ključne riječi
marketing; nabava; prodaja; tržište krajnjih kupaca; industrijsko tržište; elektroničko tržište
Sažetak
Priručnik obrađuje nabavu i prodaju na različitim tržištima s marketinškog aspekta.
Izvorni jezik
Hrvatski