Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1038965

Skrivene poruke u medijskom sadržaju


Čempuh, Lorena
Skrivene poruke u medijskom sadržaju, 2019., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb


CROSBI ID: 1038965 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Skrivene poruke u medijskom sadržaju
(Hidden messages in media content)

Autori
Čempuh, Lorena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Hrvatski studiji

Mjesto
Zagreb

Datum
11.09

Godina
2019

Stranica
75

Mentor
Labaš, Danijel

Neposredni voditelj
Uldrijan, Ivan

Ključne riječi
skrivene poruke ; subliminalne poruke ; subliminalne tehnike ; motivacija ; apeli ; marketing ; integrirana marketinška komunikacija ; značenje ; simbolika ; konzumerizam ; utjecaj ; mediji
(hidden messages ; subliminal messages ; subliminal techniques ; motivation ; appeals ; marketing ; integrated marketing communication ; meaning ; symbolism ; consumerism ; influence ; media)

Sažetak
Pružajući uvid u marketinšku pozadinu osmišljavanja oglašivačkih poruka pomoću karakteristika poput vrijednosti, stavova, motivacije i životnog stila potencijalnih konzumenata, u radu se objašnjavaju razni oblici skrivenih poruka i tehnika kojima se u marketinške svrhe nastoji utjecati na potrošače kako bi se postigao glavni cilj integrirane marketinške komunikacije – potrošnja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Danijel Labaš (mentor)

Avatar Url Ivan Uldrijan (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Čempuh, Lorena
Skrivene poruke u medijskom sadržaju, 2019., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
Čempuh, L. (2019) 'Skrivene poruke u medijskom sadržaju', diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}empuh, Lorena}, year = {2019}, pages = {75}, keywords = {skrivene poruke, subliminalne poruke, subliminalne tehnike, motivacija, apeli, marketing, integrirana marketin\v{s}ka komunikacija, zna\v{c}enje, simbolika, konzumerizam, utjecaj, mediji}, title = {Skrivene poruke u medijskom sadr\v{z}aju}, keyword = {skrivene poruke, subliminalne poruke, subliminalne tehnike, motivacija, apeli, marketing, integrirana marketin\v{s}ka komunikacija, zna\v{c}enje, simbolika, konzumerizam, utjecaj, mediji}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}empuh, Lorena}, year = {2019}, pages = {75}, keywords = {hidden messages, subliminal messages, subliminal techniques, motivation, appeals, marketing, integrated marketing communication, meaning, symbolism, consumerism, influence, media}, title = {Hidden messages in media content}, keyword = {hidden messages, subliminal messages, subliminal techniques, motivation, appeals, marketing, integrated marketing communication, meaning, symbolism, consumerism, influence, media}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font