Pregled bibliografske jedinice broj: 1038965
Skrivene poruke u medijskom sadržaju
Skrivene poruke u medijskom sadržaju, 2019., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
CROSBI ID: 1038965 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Skrivene poruke u medijskom sadržaju
(Hidden messages in media content)
Autori
Čempuh, Lorena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Hrvatski studiji
Mjesto
Zagreb
Datum
11.09
Godina
2019
Stranica
75
Mentor
Labaš, Danijel
Neposredni voditelj
Uldrijan, Ivan
Ključne riječi
skrivene poruke ; subliminalne poruke ; subliminalne tehnike ; motivacija ; apeli ; marketing ; integrirana marketinška komunikacija ; značenje ; simbolika ; konzumerizam ; utjecaj ; mediji
(hidden messages ; subliminal messages ; subliminal techniques ; motivation ; appeals ; marketing ; integrated marketing communication ; meaning ; symbolism ; consumerism ; influence ; media)
Sažetak
Pružajući uvid u marketinšku pozadinu osmišljavanja oglašivačkih poruka pomoću karakteristika poput vrijednosti, stavova, motivacije i životnog stila potencijalnih konzumenata, u radu se objašnjavaju razni oblici skrivenih poruka i tehnika kojima se u marketinške svrhe nastoji utjecati na potrošače kako bi se postigao glavni cilj integrirane marketinške komunikacije – potrošnja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb