Pregled bibliografske jedinice broj: 1038962
DRUŠTVENI MEDIJI I POSLOVNO KOMUNICIRANJE
DRUŠTVENI MEDIJI I POSLOVNO KOMUNICIRANJE, 2019., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
CROSBI ID: 1038962 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
DRUŠTVENI MEDIJI I POSLOVNO KOMUNICIRANJE
(SOCIAL MEDIA AND BUSINESS COMMUNICATION)
Autori
Nikšić, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Hrvatski studiji
Mjesto
Zagreb
Datum
06.06
Godina
2019
Stranica
70
Mentor
Danijel Labaš
Neposredni voditelj
Vladimir Preselj
Ključne riječi
društveni mediji ; društvene mreže ; poslovno komuniciranje ; hrvatske kompanije ; krajnji korisnici ; oglašavanje ; promoviranje ; marketing ; Facebook ; Instagram ; Twitter
(social media ; social networks ; business communication ; Croatian companies ; end users ; advertising ; promotion ; marketing ; Facebook ; Instagram ; Twitter)
Sažetak
Društveni mediji kao komunikacijski alat za tvrtke imaju veliku ulogu u pronalaženju poslovnih partnera, klijenata, ali i održavanju veza sa svim uključenim korisnicima. Takav način poslovanja doveo je do novih mogućnosti koje tvrtka ima na raspolaganju kao i do novog oblika tržišta gdje su krajnji korisnici postali vrlo važni dionici u cijelom poslovnom okruženju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti