Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1038962

DRUŠTVENI MEDIJI I POSLOVNO KOMUNICIRANJE


Nikšić, Iva
DRUŠTVENI MEDIJI I POSLOVNO KOMUNICIRANJE, 2019., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb


CROSBI ID: 1038962 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
DRUŠTVENI MEDIJI I POSLOVNO KOMUNICIRANJE
(SOCIAL MEDIA AND BUSINESS COMMUNICATION)

Autori
Nikšić, Iva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Hrvatski studiji

Mjesto
Zagreb

Datum
06.06

Godina
2019

Stranica
70

Mentor
Danijel Labaš

Neposredni voditelj
Vladimir Preselj

Ključne riječi
društveni mediji ; društvene mreže ; poslovno komuniciranje ; hrvatske kompanije ; krajnji korisnici ; oglašavanje ; promoviranje ; marketing ; Facebook ; Instagram ; Twitter
(social media ; social networks ; business communication ; Croatian companies ; end users ; advertising ; promotion ; marketing ; Facebook ; Instagram ; Twitter)

Sažetak
Društveni mediji kao komunikacijski alat za tvrtke imaju veliku ulogu u pronalaženju poslovnih partnera, klijenata, ali i održavanju veza sa svim uključenim korisnicima. Takav način poslovanja doveo je do novih mogućnosti koje tvrtka ima na raspolaganju kao i do novog oblika tržišta gdje su krajnji korisnici postali vrlo važni dionici u cijelom poslovnom okruženju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Danijel Labaš (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Nikšić, Iva
DRUŠTVENI MEDIJI I POSLOVNO KOMUNICIRANJE, 2019., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
Nikšić, I. (2019) 'DRUŠTVENI MEDIJI I POSLOVNO KOMUNICIRANJE', diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Nik\v{s}i\'{c}, Iva}, year = {2019}, pages = {70}, keywords = {dru\v{s}tveni mediji, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, poslovno komuniciranje, hrvatske kompanije, krajnji korisnici, ogla\v{s}avanje, promoviranje, marketing, Facebook, Instagram, Twitter}, title = {DRU\v{S}TVENI MEDIJI I POSLOVNO KOMUNICIRANJE}, keyword = {dru\v{s}tveni mediji, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, poslovno komuniciranje, hrvatske kompanije, krajnji korisnici, ogla\v{s}avanje, promoviranje, marketing, Facebook, Instagram, Twitter}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Nik\v{s}i\'{c}, Iva}, year = {2019}, pages = {70}, keywords = {social media, social networks, business communication, Croatian companies, end users, advertising, promotion, marketing, Facebook, Instagram, Twitter}, title = {SOCIAL MEDIA AND BUSINESS COMMUNICATION}, keyword = {social media, social networks, business communication, Croatian companies, end users, advertising, promotion, marketing, Facebook, Instagram, Twitter}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font