Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1038959

Neuromarketing u odnosima s javnošću


Bilanović, Amadea
Neuromarketing u odnosima s javnošću, 2019., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb


CROSBI ID: 1038959 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Neuromarketing u odnosima s javnošću
(Neuromarketing in public relations)

Autori
Bilanović, Amadea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Hrvatski studiji

Mjesto
Zagreb

Datum
16.09

Godina
2019

Stranica
55

Mentor
Danijel Labaš

Ključne riječi
tehnološke promjene ; odnosi s javnošću ; neuromarketing ; istraživanje ; psihologija ; integracija ; multidiciplinarnost
(technological changes ; public relations ; neuromarketing ; integration ; research ; psychology ; multidisciplinary)

Sažetak
Zbog brzih se tehnoloških promjena mijenjaju prakse odnosa s javnošću i marketinga. Upravo zato što se fokus u sve većoj mjeri stavlja na digitalne oblike komunikacije, javlja se potreba za novim alatima i drugačijim pristupom ciljanim skupinama, što dovodi do novog pristupa stvaranju sadržaja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Danijel Labaš (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bilanović, Amadea
Neuromarketing u odnosima s javnošću, 2019., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb
Bilanović, A. (2019) 'Neuromarketing u odnosima s javnošću', diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bilanovi\'{c}, Amadea}, year = {2019}, pages = {55}, keywords = {tehnolo\v{s}ke promjene, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, neuromarketing, istra\v{z}ivanje, psihologija, integracija, multidiciplinarnost}, title = {Neuromarketing u odnosima s javno\v{s}\'{c}u}, keyword = {tehnolo\v{s}ke promjene, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, neuromarketing, istra\v{z}ivanje, psihologija, integracija, multidiciplinarnost}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bilanovi\'{c}, Amadea}, year = {2019}, pages = {55}, keywords = {technological changes, public relations, neuromarketing, integration, research, psychology, multidisciplinary}, title = {Neuromarketing in public relations}, keyword = {technological changes, public relations, neuromarketing, integration, research, psychology, multidisciplinary}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font