Pregled bibliografske jedinice broj: 1038959
Neuromarketing u odnosima s javnošću
Neuromarketing u odnosima s javnošću, 2019., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb
CROSBI ID: 1038959 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Neuromarketing u odnosima s javnošću
(Neuromarketing in public relations)
Autori
Bilanović, Amadea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Hrvatski studiji
Mjesto
Zagreb
Datum
16.09
Godina
2019
Stranica
55
Mentor
Danijel Labaš
Ključne riječi
tehnološke promjene ; odnosi s javnošću ; neuromarketing ; istraživanje ; psihologija ; integracija ; multidiciplinarnost
(technological changes ; public relations ; neuromarketing ; integration ; research ; psychology ; multidisciplinary)
Sažetak
Zbog brzih se tehnoloških promjena mijenjaju prakse odnosa s javnošću i marketinga. Upravo zato što se fokus u sve većoj mjeri stavlja na digitalne oblike komunikacije, javlja se potreba za novim alatima i drugačijim pristupom ciljanim skupinama, što dovodi do novog pristupa stvaranju sadržaja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti