Pregled bibliografske jedinice broj: 1038946
Odnos reklamnih kampanja i percepcije brenda ; Nikeove "Just do it" kampanje
Odnos reklamnih kampanja i percepcije brenda ; Nikeove "Just do it" kampanje, 2019., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb
CROSBI ID: 1038946 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnos reklamnih kampanja i percepcije brenda ; Nikeove "Just do it" kampanje
(Relationship between advertising campaigns and brand perception ; Nike's "Just do it" campaign)
Autori
Čule, Franka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Hrvatski studiji
Mjesto
Zagreb
Datum
16.09
Godina
2019
Stranica
77
Mentor
Danijel Labaš
Ključne riječi
reklame ; Nike ; Just do it kampanje ; branding ; imidž
(commercials ; Nike ; Just do it campaigns ; branding ; image)
Sažetak
Ovim će se radom prikazati odnos reklamnih kampanja na percepciju brenda, odnosno, pokušat će se utvrditi pozitivan utjecaj Nikeovih "Just do it" reklama na percepciju potrošača o brendu Nike. U radu se prezentirani, analizirani i raspravljeni rezultati provedene online ankete na uzorku ispitanika u dobi 13 do 62 godina na području Hrvatske.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti