Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1038946

Odnos reklamnih kampanja i percepcije brenda ; Nikeove "Just do it" kampanje


Čule, Franka
Odnos reklamnih kampanja i percepcije brenda ; Nikeove "Just do it" kampanje, 2019., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb


CROSBI ID: 1038946 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odnos reklamnih kampanja i percepcije brenda ; Nikeove "Just do it" kampanje
(Relationship between advertising campaigns and brand perception ; Nike's "Just do it" campaign)

Autori
Čule, Franka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Hrvatski studiji

Mjesto
Zagreb

Datum
16.09

Godina
2019

Stranica
77

Mentor
Danijel Labaš

Ključne riječi
reklame ; Nike ; Just do it kampanje ; branding ; imidž
(commercials ; Nike ; Just do it campaigns ; branding ; image)

Sažetak
Ovim će se radom prikazati odnos reklamnih kampanja na percepciju brenda, odnosno, pokušat će se utvrditi pozitivan utjecaj Nikeovih "Just do it" reklama na percepciju potrošača o brendu Nike. U radu se prezentirani, analizirani i raspravljeni rezultati provedene online ankete na uzorku ispitanika u dobi 13 do 62 godina na području Hrvatske.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Danijel Labaš (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Čule, Franka
Odnos reklamnih kampanja i percepcije brenda ; Nikeove "Just do it" kampanje, 2019., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb
Čule, F. (2019) 'Odnos reklamnih kampanja i percepcije brenda ; Nikeove "Just do it" kampanje', diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}ule, Franka}, year = {2019}, pages = {77}, keywords = {reklame, Nike, Just do it kampanje, branding, imid\v{z}}, title = {Odnos reklamnih kampanja i percepcije brenda ; Nikeove "Just do it" kampanje}, keyword = {reklame, Nike, Just do it kampanje, branding, imid\v{z}}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}ule, Franka}, year = {2019}, pages = {77}, keywords = {commercials, Nike, Just do it campaigns, branding, image}, title = {Relationship between advertising campaigns and brand perception ; Nike's "Just do it" campaign}, keyword = {commercials, Nike, Just do it campaigns, branding, image}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font