Pregled bibliografske jedinice broj: 1038890
Marketinška komunikacija fitness industrije putem društvenih mreža
Marketinška komunikacija fitness industrije putem društvenih mreža, 2019., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb
CROSBI ID: 1038890 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinška komunikacija fitness industrije putem društvenih mreža
(Marketing communication in fitness industry on social networks)
Autori
Ražnjević, Tereza
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Hrvatski studiji
Mjesto
Zagreb
Datum
11.09
Godina
2019
Stranica
60
Mentor
Danijel Labaš
Ključne riječi
društvene mreže ; marketing ; zdrava prehrana ; fitness ; influenceri
(social networks ; marketing ; healthy nutrition ; fitness ; influencers)
Sažetak
Društvene mreže su se posljednjih godina pokazale kao najbolji komunikacijski kanali u smislu promocije, reklamiranja, vođenja različitih oblika kampanja, a posebice svega onoga što je vezano uz zdrav način života.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti