Pregled bibliografske jedinice broj: 1038870
Modaliteti učenja u digitalnom okruženju u ranoj i predškolskoj dobi
Modaliteti učenja u digitalnom okruženju u ranoj i predškolskoj dobi // Zbornik radova / Nadrljanski, Đorđe ; Nadrljanski, Mila (ur.).
Split: Redak, 2018. str. 28-29 (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 1038870 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Modaliteti učenja u digitalnom okruženju u ranoj i predškolskoj dobi
(Modality of study in digital environment at a young and preschool age)
Autori
Lujić, Marina ; Barać, Nikolina ; Franjić, Ilda
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Zbornik radova
/ Nadrljanski, Đorđe ; Nadrljanski, Mila - Split : Redak, 2018, 28-29
ISBN
978-953-336-457-5
Skup
Znanstveno-stručni skup Obrazovanje bez alternative: digitalno okruženje i obrazovanje
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 23.02.2018. - 24.02.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
Djeca ; digitalna tehnologija ; digitalno učenje ; interaktivno učenje ; predškolske ustanove
(Children ; young minds ; students ; digital ; technologies ; digital studies ; interactive studies ; preschool education)
Sažetak
Kroz ovaj se rad propituju potencijalne mogućnosti primjene različitih tehnologija na instrumente učenja u ranoj i predškolskoj dobi. U digitalnom se okruženju nameće nužnost interakcije s informacijama i učenjem, odnosno implementiranjem informacija. Od najranije dobi djeci se predočuju tehnološki napredne igračke, okružena su uređajima te se njima koriste u svom okruženju. Takvi se uređaji mogu poimati kao didaktička sredstva koja se često uporabljuju u domovima, a manje u odgojno-obrazovnim ustanovama, iako je njihov didaktički potencijal neupitan. Adekvatnom uporabom digitalnih uređaja može se potaknuti inovativnost u odgojno-obrazovnome procesu. U radu se govori o mogućnostima interaktivnog učenja i o načinima primjene u prirodnome procesu učenja djeteta predškolske dobi. Nadalje se propituju otežavajući čimbenici i poticaji koji bi unaprijedili modalitet digitalne kompetencije. Nedovoljna educiranost stručnog kadra u primjeni različitih digitalnih tehnologija, kao i nedostupnost takvih tehnologija, nepovoljno djeluju na njihovu implementaciju. Osim unaprjeđivanja osnovnih digitalnih kompetencija, primjenom različitih tehnologija u učenju djece rane i predškolske dobi može se utjecati na intenzivniji razvoj divergentnog mišljenja, kritičkoga pristupa problemu te fluentnosti, originalnosti i fleksibilnosti u razmišljanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)