Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1038870

Modaliteti učenja u digitalnom okruženju u ranoj i predškolskoj dobi


Lujić, Marina; Barać, Nikolina; Franjić, Ilda
Modaliteti učenja u digitalnom okruženju u ranoj i predškolskoj dobi // Zbornik radova / Nadrljanski, Đorđe ; Nadrljanski, Mila (ur.).
Split: Redak, 2018. str. 28-29 (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 1038870 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Modaliteti učenja u digitalnom okruženju u ranoj i predškolskoj dobi
(Modality of study in digital environment at a young and preschool age)

Autori
Lujić, Marina ; Barać, Nikolina ; Franjić, Ilda

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Izvornik
Zbornik radova / Nadrljanski, Đorđe ; Nadrljanski, Mila - Split : Redak, 2018, 28-29

ISBN
978-953-336-457-5

Skup
Znanstveno-stručni skup Obrazovanje bez alternative: digitalno okruženje i obrazovanje

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 23.02.2018. - 24.02.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
Djeca ; digitalna tehnologija ; digitalno učenje ; interaktivno učenje ; predškolske ustanove
(Children ; young minds ; students ; digital ; technologies ; digital studies ; interactive studies ; preschool education)

Sažetak
Kroz ovaj se rad propituju potencijalne mogućnosti primjene različitih tehnologija na instrumente učenja u ranoj i predškolskoj dobi. U digitalnom se okruženju nameće nužnost interakcije s informacijama i učenjem, odnosno implementiranjem informacija. Od najranije dobi djeci se predočuju tehnološki napredne igračke, okružena su uređajima te se njima koriste u svom okruženju. Takvi se uređaji mogu poimati kao didaktička sredstva koja se često uporabljuju u domovima, a manje u odgojno-obrazovnim ustanovama, iako je njihov didaktički potencijal neupitan. Adekvatnom uporabom digitalnih uređaja može se potaknuti inovativnost u odgojno-obrazovnome procesu. U radu se govori o mogućnostima interaktivnog učenja i o načinima primjene u prirodnome procesu učenja djeteta predškolske dobi. Nadalje se propituju otežavajući čimbenici i poticaji koji bi unaprijedili modalitet digitalne kompetencije. Nedovoljna educiranost stručnog kadra u primjeni različitih digitalnih tehnologija, kao i nedostupnost takvih tehnologija, nepovoljno djeluju na njihovu implementaciju. Osim unaprjeđivanja osnovnih digitalnih kompetencija, primjenom različitih tehnologija u učenju djece rane i predškolske dobi može se utjecati na intenzivniji razvoj divergentnog mišljenja, kritičkoga pristupa problemu te fluentnosti, originalnosti i fleksibilnosti u razmišljanju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marina Lujić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lujić, Marina; Barać, Nikolina; Franjić, Ilda
Modaliteti učenja u digitalnom okruženju u ranoj i predškolskoj dobi // Zbornik radova / Nadrljanski, Đorđe ; Nadrljanski, Mila (ur.).
Split: Redak, 2018. str. 28-29 (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)
Lujić, M., Barać, N. & Franjić, I. (2018) Modaliteti učenja u digitalnom okruženju u ranoj i predškolskoj dobi. U: Nadrljanski, Đ. & Nadrljanski, M. (ur.)Zbornik radova.
@article{article, author = {Luji\'{c}, Marina and Bara\'{c}, Nikolina and Franji\'{c}, Ilda}, year = {2018}, pages = {28-29}, keywords = {Djeca, digitalna tehnologija, digitalno u\v{c}enje, interaktivno u\v{c}enje, pred\v{s}kolske ustanove}, isbn = {978-953-336-457-5}, title = {Modaliteti u\v{c}enja u digitalnom okru\v{z}enju u ranoj i pred\v{s}kolskoj dobi}, keyword = {Djeca, digitalna tehnologija, digitalno u\v{c}enje, interaktivno u\v{c}enje, pred\v{s}kolske ustanove}, publisher = {Redak}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Luji\'{c}, Marina and Bara\'{c}, Nikolina and Franji\'{c}, Ilda}, year = {2018}, pages = {28-29}, keywords = {Children, young minds, students, digital, technologies, digital studies, interactive studies, preschool education}, isbn = {978-953-336-457-5}, title = {Modality of study in digital environment at a young and preschool age}, keyword = {Children, young minds, students, digital, technologies, digital studies, interactive studies, preschool education}, publisher = {Redak}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font