Pregled bibliografske jedinice broj: 1038701
Dan izumitelja
Dan izumitelja // Zbornik radova XIV. hrvatskog simpozija o nastavi fizike / Jeličić, Katarina ; Matejak Cvenić, Karolina ; Pećina, Planinka ; Planinić, Maja (ur.).
Zadar: Hrvatsko fizikalno društvo, 2019. str. 77-80 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1038701 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dan izumitelja
(Inventors day)
Autori
Cerinski, Tomislav ; Kušec, Manuela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova XIV. hrvatskog simpozija o nastavi fizike
/ Jeličić, Katarina ; Matejak Cvenić, Karolina ; Pećina, Planinka ; Planinić, Maja - Zadar : Hrvatsko fizikalno društvo, 2019, 77-80
ISBN
978-953-7178-22-2
Skup
14. hrvatski simpozij o nastavi fizike
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 23.04.2019. - 25.04.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
izumitelji, STEM, znanost
(inventors, STEM, science)
Sažetak
Sažetak. Obilježavanje Dana izumitelja je tradicija u osnovnim školama Pavla Belasa, Brdovec i Milke Trnine, Križ (obje u Zagrebačkoj županiji), a obilježavamo ga oko 9. studenog. To je primjer realizacije projekta kojeg provodimo s učenicima, svaka škola na svoj način, ali i s dosta sličnosti. Projekt je zamišljen kao učeničko istraživanje određenih znanstvenika, ovisno o vlastitim interesima u prirodnim znanostima. Nakon odabira izumitelja, učenici izaberu jedan eksperiment po kojem je određeni znanstvenik slavan ili je time zadužio čovječanstvo, te ga predstavljaju pred auditorijem i žirijem. Sve je zamišljeno u obliku natjecanja s ciljem povećanja motivacije učenika za prirodne predmete i popularizacije znanosti. Želja nam je zainteresirati i ostale nastavnike da se uključe u projekt. Ideja je da se pobjednici na školskoj razini dalje natječu među školama. Moglo bi se organizirati sučeljavanje videokonferencijom, a žiri bi bili ljudi iz struke iz drugih škola ili nekih institucija koje imaju veze s tematikom. Tako bismo zainteresirali učenike za znanost i motivirali ih na dodatan način. Troškove projekta snosi svaka škola za sebe, a učenici koriste pribor koji im je dostupan i koji lako nabave.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Fizika, Kemija