Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1038694

Samoprocjena digitalnih kompetencija studenata


Tomaš, Suzana; Gović, Laura
Samoprocjena digitalnih kompetencija studenata // Međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2019 / Dumančić, Mario ; Pavlin Homen, Maja (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 27-42 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 1038694 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Samoprocjena digitalnih kompetencija studenata
(Self-assessment of Students' Digital Competences)

Autori
Tomaš, Suzana ; Gović, Laura

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

ISBN
978-953-8115-69-1

Skup
Međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2019

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 15.11.2019. - 17.11.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
digitalne kompetencije ; informacijska i komunikacijska tehnologija
(digital competences ; information and communication technology)

Sažetak
Utjecaj informacijske i komunikacijske tehnologije omogućuje pojedincima željnim stjecanja znanja i vještina dostupnost svih obrazovnih materijala. Brzina razvoja informacijske i komunikacijske tehnologije predstavlja izazov za učitelje i institucije uključene u organizaciju, vođenje i financiranje učenja i poučavanja. Primjena informacijske i komunikacijske tehnologije ne smije biti samoj sebi svrha, nego se mora kontinuirano i planirano upotrebljavati kako bi se omogućio napredak stjecanja digitalnih kompetencija. Razumijevanje i uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije smatraju se jednako važnima kao i čitanje, pisanje i računanje. S obzirom na navedeno, pojam pismenosti više ne podrazumijeva samo posjedovanje kompetencija čitanja, pisanja i računanja, nego podrazumijeva i digitalnu kompetenciju. Na razvoj digitalnih kompetencija mogu utjecati brojni čimbenici, kao što su šira zajednica (država), škola ili razred, obitelj i individualni čimbenici. Cilj ovoga rada je ispitati razlike u samoprocjeni razine digitalnih kompetencija u pet područja između hrvatskih studenata s Filozofskog fakulteta u Splitu i kanadskih studenata sa Southern Alberta Institute of Technology. Utvrđena je razlika u samoprocjeni digitalnih kompetencija između ispitanika. Hrvatski studenti smatraju da su digitalno kompetentniji od kanadskih studenata za područje informacija, komunikacije i sigurnosti. Istraživanja ovoga područja trebala bi biti kontinuirani proces kako bi se neprestano stjecale nove spoznaje koje će pridonijeti razvoju digitalnih kompetencija kod svih građana. U bliskoj budućnosti digitalna nepismenost može biti jednaka alfabetskoj nepismenosti jer digitalna kompetencija predstavlja imperativ današnjice.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Suzana Tomaš (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.ufzg.unizg.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Tomaš, Suzana; Gović, Laura
Samoprocjena digitalnih kompetencija studenata // Međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2019 / Dumančić, Mario ; Pavlin Homen, Maja (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 27-42 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Tomaš, S. & Gović, L. (2019) Samoprocjena digitalnih kompetencija studenata. U: Dumančić, M. & Pavlin Homen, M. (ur.)Međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2019.
@article{article, author = {Toma\v{s}, Suzana and Govi\'{c}, Laura}, year = {2019}, pages = {27-42}, keywords = {digitalne kompetencije, informacijska i komunikacijska tehnologija}, isbn = {978-953-8115-69-1}, title = {Samoprocjena digitalnih kompetencija studenata}, keyword = {digitalne kompetencije, informacijska i komunikacijska tehnologija}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Toma\v{s}, Suzana and Govi\'{c}, Laura}, year = {2019}, pages = {27-42}, keywords = {digital competences, information and communication technology}, isbn = {978-953-8115-69-1}, title = {Self-assessment of Students' Digital Competences}, keyword = {digital competences, information and communication technology}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font