Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1038660

Kako se vežu definicija, identifikacija, obrazovni pristupi i ostvarenje odgojno-obrazovnih ishoda u darovite djece i učenika?


Rački, Željko
Kako se vežu definicija, identifikacija, obrazovni pristupi i ostvarenje odgojno-obrazovnih ishoda u darovite djece i učenika? // Prvi Susret registriranih ETP u Hrvatskoj u organizaciji ETC-Hrvatska Varaždinske županije
Varaždin, Hrvatska, 2019. (plenarno, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)


CROSBI ID: 1038660 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kako se vežu definicija, identifikacija, obrazovni pristupi i ostvarenje odgojno-obrazovnih ishoda u darovite djece i učenika?

Autori
Rački, Željko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni

Skup
Prvi Susret registriranih ETP u Hrvatskoj u organizaciji ETC-Hrvatska Varaždinske županije

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 20.09.2019

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
darovitost, obrazovanje darovitih, kreativnost
(creativity, giftedness, gifted education)

Sažetak
Plenarno predavanje na domaćem stručnom skupu Prvi Susret registriranih ETP u Hrvatskoj, u organizaciji Varaždinske županije, Centara izvrsnosti Varaždinske županije, prvoga hrvatskog European Talent Centra (ETC Hrvatska), održano 20.9.2019. Izložio sam pozvano predavanje pod naslovom Kako se vežu definicija, identifikacija, obrazovni pristupi i ostvarenje odgojno-obrazovnih ishoda u darovite djece i učenika? U predavanju je pojašnjena povezanost definicije darovitosti(u terminima izvrsnosti)i što to znači za planiranje odgojno-obrazovnog rada, a kad se darovitost nužno identificira u različitim područjima djelatnosti (umjetnost, znanost, poduzetništvo, itd.). Prikazani su konkretni prmjeri progresivno složenijih oblika kreativnih ponašanja u darovite djece i mladih.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Željko Rački (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rački, Željko
Kako se vežu definicija, identifikacija, obrazovni pristupi i ostvarenje odgojno-obrazovnih ishoda u darovite djece i učenika? // Prvi Susret registriranih ETP u Hrvatskoj u organizaciji ETC-Hrvatska Varaždinske županije
Varaždin, Hrvatska, 2019. (plenarno, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
Rački, Ž. (2019) Kako se vežu definicija, identifikacija, obrazovni pristupi i ostvarenje odgojno-obrazovnih ishoda u darovite djece i učenika?. U: Prvi Susret registriranih ETP u Hrvatskoj u organizaciji ETC-Hrvatska Varaždinske županije.
@article{article, author = {Ra\v{c}ki, \v{Z}eljko}, year = {2019}, keywords = {darovitost, obrazovanje darovitih, kreativnost}, title = {Kako se ve\v{z}u definicija, identifikacija, obrazovni pristupi i ostvarenje odgojno-obrazovnih ishoda u darovite djece i u\v{c}enika?}, keyword = {darovitost, obrazovanje darovitih, kreativnost}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ra\v{c}ki, \v{Z}eljko}, year = {2019}, keywords = {creativity, giftedness, gifted education}, title = {/}, keyword = {creativity, giftedness, gifted education}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font