Pregled bibliografske jedinice broj: 1038603
Novi mediji i nove publike u turizmu
Novi mediji i nove publike u turizmu, 2019. (popularni rad).
CROSBI ID: 1038603 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Novi mediji i nove publike u turizmu
(New media and new audiences in tourism)
Autori
Zekanović-Korona, Ljiljana ; Grzunov, Jurica
Izvornik
Sveučilište u Zadru
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, popularni rad
Godina
2019
Ključne riječi
novi mediji, nove publike, turizam, informacijsko-komunikacijska tehnologija, internet
(new media, new audiences, tourism, information and communication technology, internet)
Sažetak
Novi mediji nastaju kao rezultat razvoja tehnologije i tehnoloških inovacija. Nove i napredne tehnologije sa sobom donose i nove mogućnosti koje se mogu primjeniti u svakodnevnom životu, a posebno u prijenosu i razmjeni informacija te u komuniciranju. Informacijsko- komunikacijske tehnologije prve i velike primjene nalaze u sektoru turizma. Općenito, primjena tehnologija i tehnoloških inovacija postaje temelj svakog pametnog društvenog razvoja. Tehnologije stvaraju dobrobit za ljude i društvo i pozitivno utječu na poslovanje u svim sektorima, a pogotovo u sektoru turizma. Posljednih desetak godina internet se nametnuo kao dominantan novi medij i klasični mediji polako gube ulogu koju su imali. Prateći trendove u turizmu, uočava se iz godine u godinu kontinuirano značajno povećanje putnika čija su putovanja upravljana i usmjeravana informacijama s interneta. Procjene stručnjaka su da ćemo do 2020. godine na jednu povezanu osobu imati čak šest različitih uređaja. Budućnost je u umreženim društvima za koja su ključna inovativna rješenja zbirnog naziva „tehnologija za dobrobit“ (eng. technology for good).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru