Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1038442

E-dnevnik u školskoj praksi - mišljenja i iskustva nastavnika srednjih škola


Vrkić Dimić, Jasmina; Vidov, Sara
E-dnevnik u školskoj praksi - mišljenja i iskustva nastavnika srednjih škola // Acta ladertina, 16 (2019), 1; 31-58 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 1038442 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
E-dnevnik u školskoj praksi - mišljenja i iskustva nastavnika srednjih škola
(E-Register in School Practice - Opinions and Experiences of High School Teachers)

Autori
Vrkić Dimić, Jasmina ; Vidov, Sara

Izvornik
Acta ladertina (1845-3392) 16 (2019), 1; 31-58

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
e-dnevnik, implementacija u školsloj praksi, IKT, nastavnici, prednosti i nedostaci, srednje škole, unaprjeđenje aplikacije
(advantages and disadvantages, E-register, high school, ICT, implementation an school practice, improvement of application, teachers)

Sažetak
Članak pruža prikaz rezultata anketnog ispitivanja mišljenja i iskustava nastavnika srednjih škola o implementaciji E-dnevnika u školskoj praksi, prednostima i nedostatcima njegova korištenja te mogućnostima njegovog daljnjeg unapređenja. U istraživanju je sudjelovalo 127 ispitanika – nastavnika 9 srednjih škola u gradu Zadru koji u svojem svakodnevnom radu koriste E-dnevnik. Rezultati istraživanja pokazuju da je uporaba E-dnevnika zaživjela u odgojno-obrazovnoj praksi naših škola. Nastavnici ga pretežito pozitivno doživljavaju, smatraju ga jednostavnim za uporabu i korisnim za poboljšanje obrazovnog sustava. Većina ih je pohađala obuke za korištenje E-dnevnika, poglavito one organizirane u školama, te njihovu kvalitetu visoko pozitivno vrednuju. Nastavnici ne koriste sve potencijale E-dnevnika, već njegovim mogućnostima i opcijama pristupaju selektivno koristeći tek dio njegovih ukupnih potencijala. Temeljem iskustva korištenja E-dnevnika u školskoj praksi nastavnici navode njegove najveće prednosti i nedostatke te, u skladu s njima, daju sugestije za njegovo daljnje unapređenje. S obzirom na nepostojanje sličnih istraživanja, ovdje prikazani rezultati ispitivanja mišljenja i iskustava nastavnika srednjih škola mogli bi poslužiti kao putokaz daljnje aktualizacije i unapređenja aplikacije E-dnevnik.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Jasmina Vrkić Dimić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Vrkić Dimić, Jasmina; Vidov, Sara
E-dnevnik u školskoj praksi - mišljenja i iskustva nastavnika srednjih škola // Acta ladertina, 16 (2019), 1; 31-58 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
Vrkić Dimić, J. & Vidov, S. (2019) E-dnevnik u školskoj praksi - mišljenja i iskustva nastavnika srednjih škola. Acta ladertina, 16 (1), 31-58.
@article{article, author = {Vrki\'{c} Dimi\'{c}, Jasmina and Vidov, Sara}, year = {2019}, pages = {31-58}, keywords = {e-dnevnik, implementacija u \v{s}kolsloj praksi, IKT, nastavnici, prednosti i nedostaci, srednje \v{s}kole, unaprje\djenje aplikacije}, journal = {Acta ladertina}, volume = {16}, number = {1}, issn = {1845-3392}, title = {E-dnevnik u \v{s}kolskoj praksi - mi\v{s}ljenja i iskustva nastavnika srednjih \v{s}kola}, keyword = {e-dnevnik, implementacija u \v{s}kolsloj praksi, IKT, nastavnici, prednosti i nedostaci, srednje \v{s}kole, unaprje\djenje aplikacije} }
@article{article, author = {Vrki\'{c} Dimi\'{c}, Jasmina and Vidov, Sara}, year = {2019}, pages = {31-58}, keywords = {advantages and disadvantages, E-register, high school, ICT, implementation an school practice, improvement of application, teachers}, journal = {Acta ladertina}, volume = {16}, number = {1}, issn = {1845-3392}, title = {E-Register in School Practice - Opinions and Experiences of High School Teachers}, keyword = {advantages and disadvantages, E-register, high school, ICT, implementation an school practice, improvement of application, teachers} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • EBSCO Academic Search Premier
  • Academic Search Complete
  • Academic Search Alumni Edition
  • Academic Search Ultimate
  • Central and Eastern European Academic Source (CEEAS)
  • One Belt, Obe Road Reference Source





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font