Pregled bibliografske jedinice broj: 1038442
E-dnevnik u školskoj praksi - mišljenja i iskustva nastavnika srednjih škola
E-dnevnik u školskoj praksi - mišljenja i iskustva nastavnika srednjih škola // Acta ladertina, 16 (2019), 1; 31-58 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 1038442 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
E-dnevnik u školskoj praksi - mišljenja i iskustva nastavnika srednjih škola
(E-Register in School Practice - Opinions and Experiences of High School Teachers)
Autori
Vrkić Dimić, Jasmina ; Vidov, Sara
Izvornik
Acta ladertina (1845-3392) 16
(2019), 1;
31-58
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
e-dnevnik, implementacija u školsloj praksi, IKT, nastavnici, prednosti i nedostaci, srednje škole, unaprjeđenje aplikacije
(advantages and disadvantages, E-register, high school, ICT, implementation an school practice, improvement of application, teachers)
Sažetak
Članak pruža prikaz rezultata anketnog ispitivanja mišljenja i iskustava nastavnika srednjih škola o implementaciji E-dnevnika u školskoj praksi, prednostima i nedostatcima njegova korištenja te mogućnostima njegovog daljnjeg unapređenja. U istraživanju je sudjelovalo 127 ispitanika – nastavnika 9 srednjih škola u gradu Zadru koji u svojem svakodnevnom radu koriste E-dnevnik. Rezultati istraživanja pokazuju da je uporaba E-dnevnika zaživjela u odgojno-obrazovnoj praksi naših škola. Nastavnici ga pretežito pozitivno doživljavaju, smatraju ga jednostavnim za uporabu i korisnim za poboljšanje obrazovnog sustava. Većina ih je pohađala obuke za korištenje E-dnevnika, poglavito one organizirane u školama, te njihovu kvalitetu visoko pozitivno vrednuju. Nastavnici ne koriste sve potencijale E-dnevnika, već njegovim mogućnostima i opcijama pristupaju selektivno koristeći tek dio njegovih ukupnih potencijala. Temeljem iskustva korištenja E-dnevnika u školskoj praksi nastavnici navode njegove najveće prednosti i nedostatke te, u skladu s njima, daju sugestije za njegovo daljnje unapređenje. S obzirom na nepostojanje sličnih istraživanja, ovdje prikazani rezultati ispitivanja mišljenja i iskustava nastavnika srednjih škola mogli bi poslužiti kao putokaz daljnje aktualizacije i unapređenja aplikacije E-dnevnik.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- EBSCO Academic Search Premier
- Academic Search Complete
- Academic Search Alumni Edition
- Academic Search Ultimate
- Central and Eastern European Academic Source (CEEAS)
- One Belt, Obe Road Reference Source