Pregled bibliografske jedinice broj: 1038383
Generičke kineziološke kompetencije učitelja koji imaju pet do deset godina profesionalnoga radnog iskustva u nastavi primarnoga obrazovanja
Generičke kineziološke kompetencije učitelja koji imaju pet do deset godina profesionalnoga radnog iskustva u nastavi primarnoga obrazovanja // Zbornik radova STOO konferencije Međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju - Kineziološki trendovi u odgoju i obrazovanju / Prskalo, Ivan ; Jenko Miholić, Srna ; Badrić, Marko (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 75-76 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1038383 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Generičke kineziološke kompetencije učitelja koji imaju pet do deset godina profesionalnoga radnog iskustva u nastavi primarnoga obrazovanja
(Generic Kinesiology Competences of Teachers with Five to Ten Years of Professional Work Experience in Primary Education)
Autori
Jenko Miholić, Srna ; Lorger, Lorger ; Kunješić Sušilović, Mateja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Zbornik radova STOO konferencije Međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju - Kineziološki trendovi u odgoju i obrazovanju
/ Prskalo, Ivan ; Jenko Miholić, Srna ; Badrić, Marko - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019, 75-76
ISBN
978-953-8115-67-7
Skup
Međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2019
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 15.11.2019. - 17.11.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
faktorska analiza ; kompetencije ; osnovna škola ; samovrednovanje ; tjelesna i zdravstvena kultura.
(competences ; elementary school ; factor analysis ; physical education ; self-evaluation)
Sažetak
Cilj ovog znanstvenog istraživanja bio je utvrditi generičke kineziološke kompetencije učitelja primarnoga obrazovanja koji imaju pet do deset godina profesionalnog radnog iskustva u radu u školi. Uzorak istraživanja obuhvatio je ukupno 230 učitelja primarnog obrazovanja. Generičke kineziološke kompetencije procijenjene su s pomoću kompozitnoga mjernog instrumenta, upitnikom Međunarodne studije Kompetentnost na području tjelesne i zdravstvene kulture (Kovač i sur., 2008.), gdje su učitelji samoprocjenjivali svoje vrijednosne orijentacije prema vlastitim stavovima o stečenim generičkim kineziološkim kompetencijama za rad s učenicima u primarnome obrazovanju. Za istraživanje je korišten anonimni upitnik s ukupno 36 čestica. Za svaku tvrdnju sudionici su dali odgovore na Likertovoj skali od četiri stupnja. Dobiveni podatci obrađeni su temeljnom deskriptivnom statistikom, normalnost distribucije testirana je Kolmogorov- Smirnovljevim testom, dok je faktorskom analizom definirano pet latentnih dimenzija koje opisuju područje stečenih generičkih kinezioloških kompetencija učitelja primarnoga obrazovanja s profesionalni radnim iskustvom u školi od pet do deset godina. ---- The goal of this scientific research was to distinguish generic kinesiology competences of the primary education teachers who have five to ten years of professional work experience in school. The research sample included a total of 230 primary school teachers. The study evaluated generic kinesiology competences using a composite measuring instrument, namely the International Survey of Teacher Competences in the Field of Physical Education (Kovač et al., 2008) questionnaire, where teachers made a self-evaluation of their value orientations according to their attitudes about acquired generic kinesiology competences in primary school education. The anonymous questionnaire consisted of 36 items. For each of the statements, the participants provided answers on a four-point Likert-type scale. Descriptive statistics was used to describe the results, and the normality of distribution was tested with the Kolmogorov-Smirnov test. Factor analysis was used as a parametric statistical method for isolating five factors describing the latent area of acquired generic kinesiology competences of primary education teachers who have five to ten years of professional work experience in schools.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija, Kineziologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb