Pregled bibliografske jedinice broj: 1038381
Brain Gym – rješenje ili mit?
Brain Gym – rješenje ili mit? // Zbornik radova STOO konferencije Međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju - Kineziološki trendovi u odgoju i obrazovanju / Ivan, Prskalo ; Srna, Jenko Miholić ; Marko, Badrić (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 77-85 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1038381 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Brain Gym – rješenje ili mit?
(Brain Gym - the solution or the myth?)
Autori
Jenko Miholić, Srna ; Tomić, Martina ; Mraković, Snježana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova STOO konferencije Međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju - Kineziološki trendovi u odgoju i obrazovanju
/ Ivan, Prskalo ; Srna, Jenko Miholić ; Marko, Badrić - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019, 77-85
ISBN
978-953-8115-67-7
Skup
Međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2019
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 15.11.2019. - 17.11.2019
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
edukacijska kineziologija ; djeca ; kritičko mišljenje ; makropauza ; mikropauza ;
(educational kinesiology ; children ; critical thinking ; macro pause ; micro pause)
Sažetak
Brain Gym je program iz koncepta edukacijske kineziologije kojega su u Sjedinjenim američkim državama razvijli Paul i Gail Dennison. Cilj ovoga rada je dati pregled objavljlenih radova i kritički osvrt na istraživanja koja su se bavila temom Brain Gym-a. U želji da usmjere prirodni čovjekov potencijal za učenjem i svladavanjem novih vještina, kreiran je skup jednostavnih pokreta, kroz niz od dvadeset i šest vježbi s ciljem preuzorkovanja mentalnih procesa i motoričkih obrazaca kretanja što posljedično ima učenje cijelim mozgom te mogućnosti pristupa ranije nedostupnim dijelovima mozga, te tako utječu na lakše savladavanje mentalnih, emocionalnih i motoričkih zadataka. U svojim ranijim godinama djelovanja, program je zadobio mnogo interesa, te se proširio u osamdeset zemalja svijeta. No, napredak medicine, kineziologije i ostalih grana znanosti iz kojih program zasniva svoj koncept, doveli su do preispitivanja vjerodostojnosti Brain Gyma. Na temelju proučenih stručnih članaka i objavljenih istraživanja, rad će se osvrnuti na učinak cijelog programa, te njegove prednosti i nedostatke. --- Brain Gym developed by the concept of educational kinesiology developed by Paul and Gail Dennison in the United States. The aim of this paper is to give a review of published papers and a critical review of different range of research papers on the Brain Gym theme. Desiring to steer the natural human potential for learning and mastering new skills, a set of simple movements has been created through range of twenty-six exercises that are believed to be repatterning mental processes and behavioral forms of the brain, and accessing unavailable parts of the brain, giving the ability to learn with whole brain. That ability is making mastering the mental, emotional and motor skills easier. In its earlier years of practice, the program had gained a lot of interest and had expanded into eighty countries around the world. But the advancement of medicine, kinesiology and other branches of science, from which the program is basing its concept, led to a re-examination of the credibility of Brain Gym. Based on the reviewed study articles and the published researches, the impact of the whole program with its advantages and disadvantages will be explained.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Kineziologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb