Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 103815

Pristupi koji potiču autonomiju učenika


Peko, Anđelka
Pristupi koji potiču autonomiju učenika // Interakcija odrasli-dijete i autonomija djeteta
Osijek, Hrvatska, 1999. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 103815 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pristupi koji potiču autonomiju učenika
(Learning and teaching which support and develop learner autonomy)

Autori
Peko, Anđelka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Skup
Interakcija odrasli-dijete i autonomija djeteta

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 18.11.1999. - 19.11.1999

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Sažetak
Omogućiti učenicima osobne mogućnosti razvoja bio bi jedan od primarnih ciljeva i u nastavi. Ostvarenje navedenog cilja zahtjeva različite izvore i prijeko potrebne materijale koji će omogućavati različite aktivnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
122003

Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek


Citiraj ovu publikaciju:

Peko, Anđelka
Pristupi koji potiču autonomiju učenika // Interakcija odrasli-dijete i autonomija djeteta
Osijek, Hrvatska, 1999. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Peko, A. (1999) Pristupi koji potiču autonomiju učenika. U: Interakcija odrasli-dijete i autonomija djeteta.
@article{article, author = {Peko, An\djelka}, year = {1999}, keywords = {}, title = {Pristupi koji poti\v{c}u autonomiju u\v{c}enika}, keyword = {}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Peko, An\djelka}, year = {1999}, keywords = {}, title = {Learning and teaching which support and develop learner autonomy}, keyword = {}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font