Pregled bibliografske jedinice broj: 103815
Pristupi koji potiču autonomiju učenika
Pristupi koji potiču autonomiju učenika // Interakcija odrasli-dijete i autonomija djeteta
Osijek, Hrvatska, 1999. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 103815 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pristupi koji potiču autonomiju učenika
(Learning and teaching which support and develop learner autonomy)
Autori
Peko, Anđelka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Skup
Interakcija odrasli-dijete i autonomija djeteta
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 18.11.1999. - 19.11.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Sažetak
Omogućiti učenicima osobne mogućnosti razvoja bio bi jedan od primarnih ciljeva i u nastavi. Ostvarenje navedenog cilja zahtjeva različite izvore i prijeko potrebne materijale koji će omogućavati različite aktivnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija