Pregled bibliografske jedinice broj: 1038127
MENADŽMENT DOŽIVLJAJA I EMOCIJA U IMPLEMENTACIJI FOLKLORNE I ETNOGRAFSKE BAŠTINE U TURISTIČKI PROIZVOD
MENADŽMENT DOŽIVLJAJA I EMOCIJA U IMPLEMENTACIJI FOLKLORNE I ETNOGRAFSKE BAŠTINE U TURISTIČKI PROIZVOD // Hrvatska folklorna i etnografska baština u svijetlu Dubrovačke, svjetske i turističke sadašnjosti - zbornik radova / Muhoberac, Mira (ur.).
Dubrovnik: Folklorni ansambl Linđo, 2012. str. 575-586
CROSBI ID: 1038127 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
MENADŽMENT DOŽIVLJAJA I EMOCIJA U IMPLEMENTACIJI FOLKLORNE I ETNOGRAFSKE BAŠTINE U TURISTIČKI PROIZVOD
(EXPERIENCE MANAGEMENT AND EMOTIONS IN IMPLEMENTATION OF THE FOLKLORE AND ETHNOGRAPHIC HERITAGE INTO THE TOURIST PRODUCT)
Autori
Franjić, Romana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
Hrvatska folklorna i etnografska baština u svijetlu Dubrovačke, svjetske i turističke sadašnjosti - zbornik radova
Urednik/ci
Muhoberac, Mira
Izdavač
Folklorni ansambl Linđo
Grad
Dubrovnik
Godina
2012
Raspon stranica
575-586
ISBN
978-953-56971-2-1
Ključne riječi
emocija ; iskustvo ; doživljaj ; folklor
(emotion ; experience ; experience ; folklore)
Sažetak
Svakodnevna izloženost nužnosti usvajanja novih tehnologija, uživanje u uvoznim idejama i proizvodima te želja za poboljšanjem stila života i životnog standarda dovodi do pojave nekih novih identiteta kroz sve veći porast broja kros-kulturalnih kontakata. To su odlike kulturne globalizacije u 21. stoljeću, u doba „svjetske kulture“ u kojoj sudjelujemo i čiji smo dio, željeli mi to ili ne. Proizvodi i usluge više nisu dovoljni. Klasična ekonomija temeljena na funkcionalnosti nekog proizvoda zaista je passé. U okrilju kulturne globalizacije javljaju se i nove paradigme u ekonomiji. Jedna od njih svakako je ekonomija iskustva i doživljaja kao nova marketinška paradigma koja se fokusira na pružanje iskustva i doživljaje visoke vrijednosti za potrošača i visokog profita za kreatora tog istog iskustva. U ekonomiji iskustva ljudi više ne kupuju uslugu, nego iskustvo i doživljaj koje im omogućava uspomenu i senzaciju. Iskustva nisu ništa drugo nego događaji koji na specifičan način angažiraju pojedinca na apsolutno individualnom nivou. Mogućnost involviranja i uključivanja ljudi na individualan način izrazito je jaka značajka kreativnosti koja se temelji na kulturi jer je ona u mogućnosti generirati nečije emocije, vrijednosti i vizije te relativno trajno može ostati u nečijem sjećanju. Predmet ovog rada je ekonomija iskustva i doživljaja promatrana kao produkt kulturne globalizacije i efekata koje kulturna globalizacija sa sobom donosi te plastično prikazana na konkretnom primjeru iz osobnog iskustva same autorice rada. Pri obradi teme korištena je literatura suvremenih socioloških i antropoloških teorija, te suvremena ekonomska literatura koja donosi pojmove vezane uz ekonomiju iskustva i doživljaja. Kao poseban doprinos ovaj rad donosi i konkretan model za upravljanje iskustvom i doživljajem u turističkoj destinaciji kulturnog turizma.
Izvorni jezik
Hrvatski