Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1038127

MENADŽMENT DOŽIVLJAJA I EMOCIJA U IMPLEMENTACIJI FOLKLORNE I ETNOGRAFSKE BAŠTINE U TURISTIČKI PROIZVOD


Franjić, Romana
MENADŽMENT DOŽIVLJAJA I EMOCIJA U IMPLEMENTACIJI FOLKLORNE I ETNOGRAFSKE BAŠTINE U TURISTIČKI PROIZVOD // Hrvatska folklorna i etnografska baština u svijetlu Dubrovačke, svjetske i turističke sadašnjosti - zbornik radova / Muhoberac, Mira (ur.).
Dubrovnik: Folklorni ansambl Linđo, 2012. str. 575-586


CROSBI ID: 1038127 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
MENADŽMENT DOŽIVLJAJA I EMOCIJA U IMPLEMENTACIJI FOLKLORNE I ETNOGRAFSKE BAŠTINE U TURISTIČKI PROIZVOD
(EXPERIENCE MANAGEMENT AND EMOTIONS IN IMPLEMENTATION OF THE FOLKLORE AND ETHNOGRAPHIC HERITAGE INTO THE TOURIST PRODUCT)

Autori
Franjić, Romana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo

Knjiga
Hrvatska folklorna i etnografska baština u svijetlu Dubrovačke, svjetske i turističke sadašnjosti - zbornik radova

Urednik/ci
Muhoberac, Mira

Izdavač
Folklorni ansambl Linđo

Grad
Dubrovnik

Godina
2012

Raspon stranica
575-586

ISBN
978-953-56971-2-1

Ključne riječi
emocija ; iskustvo ; doživljaj ; folklor
(emotion ; experience ; experience ; folklore)

Sažetak
Svakodnevna izloženost nužnosti usvajanja novih tehnologija, uživanje u uvoznim idejama i proizvodima te želja za poboljšanjem stila života i životnog standarda dovodi do pojave nekih novih identiteta kroz sve veći porast broja kros-kulturalnih kontakata. To su odlike kulturne globalizacije u 21. stoljeću, u doba „svjetske kulture“ u kojoj sudjelujemo i čiji smo dio, željeli mi to ili ne. Proizvodi i usluge više nisu dovoljni. Klasična ekonomija temeljena na funkcionalnosti nekog proizvoda zaista je passé. U okrilju kulturne globalizacije javljaju se i nove paradigme u ekonomiji. Jedna od njih svakako je ekonomija iskustva i doživljaja kao nova marketinška paradigma koja se fokusira na pružanje iskustva i doživljaje visoke vrijednosti za potrošača i visokog profita za kreatora tog istog iskustva. U ekonomiji iskustva ljudi više ne kupuju uslugu, nego iskustvo i doživljaj koje im omogućava uspomenu i senzaciju. Iskustva nisu ništa drugo nego događaji koji na specifičan način angažiraju pojedinca na apsolutno individualnom nivou. Mogućnost involviranja i uključivanja ljudi na individualan način izrazito je jaka značajka kreativnosti koja se temelji na kulturi jer je ona u mogućnosti generirati nečije emocije, vrijednosti i vizije te relativno trajno može ostati u nečijem sjećanju. Predmet ovog rada je ekonomija iskustva i doživljaja promatrana kao produkt kulturne globalizacije i efekata koje kulturna globalizacija sa sobom donosi te plastično prikazana na konkretnom primjeru iz osobnog iskustva same autorice rada. Pri obradi teme korištena je literatura suvremenih socioloških i antropoloških teorija, te suvremena ekonomska literatura koja donosi pojmove vezane uz ekonomiju iskustva i doživljaja. Kao poseban doprinos ovaj rad donosi i konkretan model za upravljanje iskustvom i doživljajem u turističkoj destinaciji kulturnog turizma.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Romana Lekić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Franjić, Romana
MENADŽMENT DOŽIVLJAJA I EMOCIJA U IMPLEMENTACIJI FOLKLORNE I ETNOGRAFSKE BAŠTINE U TURISTIČKI PROIZVOD // Hrvatska folklorna i etnografska baština u svijetlu Dubrovačke, svjetske i turističke sadašnjosti - zbornik radova / Muhoberac, Mira (ur.).
Dubrovnik: Folklorni ansambl Linđo, 2012. str. 575-586
Franjić, R. (2012) MENADŽMENT DOŽIVLJAJA I EMOCIJA U IMPLEMENTACIJI FOLKLORNE I ETNOGRAFSKE BAŠTINE U TURISTIČKI PROIZVOD. U: Muhoberac, M. (ur.) Hrvatska folklorna i etnografska baština u svijetlu Dubrovačke, svjetske i turističke sadašnjosti - zbornik radova. Dubrovnik, Folklorni ansambl Linđo, str. 575-586.
@inbook{inbook, author = {Franji\'{c}, Romana}, editor = {Muhoberac, M.}, year = {2012}, pages = {575-586}, keywords = {emocija, iskustvo, do\v{z}ivljaj, folklor}, isbn = {978-953-56971-2-1}, title = {MENAD\v{Z}MENT DO\v{Z}IVLJAJA I EMOCIJA U IMPLEMENTACIJI FOLKLORNE I ETNOGRAFSKE BA\v{S}TINE U TURISTI\v{C}KI PROIZVOD}, keyword = {emocija, iskustvo, do\v{z}ivljaj, folklor}, publisher = {Folklorni ansambl Lin\djo}, publisherplace = {Dubrovnik} }
@inbook{inbook, author = {Franji\'{c}, Romana}, editor = {Muhoberac, M.}, year = {2012}, pages = {575-586}, keywords = {emotion, experience, experience, folklore}, isbn = {978-953-56971-2-1}, title = {EXPERIENCE MANAGEMENT AND EMOTIONS IN IMPLEMENTATION OF THE FOLKLORE AND ETHNOGRAPHIC HERITAGE INTO THE TOURIST PRODUCT}, keyword = {emotion, experience, experience, folklore}, publisher = {Folklorni ansambl Lin\djo}, publisherplace = {Dubrovnik} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font