Pregled bibliografske jedinice broj: 1038114
Uloga mentorstva u razvoju ljudskih potencijala u turizmu, s posebnim osvrtom na permanentno obrazovanje i mogućnost samozapošljavanja
Uloga mentorstva u razvoju ljudskih potencijala u turizmu, s posebnim osvrtom na permanentno obrazovanje i mogućnost samozapošljavanja // Profesionalna orijentacija u izboru zanimanja / Erceg, Zvonimir (ur.).
Zagreb: Andragoško učilište Zvonimir, 2009. str. 135-143 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1038114 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga mentorstva u razvoju ljudskih potencijala u turizmu, s posebnim osvrtom na permanentno obrazovanje i mogućnost samozapošljavanja
(The role of mentoring in the development of human resources in tourism, with particular reference to continuing education and the possibility of self-employment)
Autori
Franjić, Romana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Profesionalna orijentacija u izboru zanimanja
/ Erceg, Zvonimir - Zagreb : Andragoško učilište Zvonimir, 2009, 135-143
ISBN
978-953-7311-04-9
Skup
Profesionalna orijentacija u izboru zanimanja
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 18.05.2009. - 19.05.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
održivi razvoj ; obrazovni resursi ; mentor ; iskustveno učenje ; društveno odgovorno ponašanje
(sustainable development ; educational resources ; mentor ; experiential learning ; socially responsible behavior)
Sažetak
U hrvatskom turizmu pridaje se sve veća uloga održivom razvoju destinacije te se u tu svrhu oblikuje mnogo modela poželjne prakse turističkog razvoja koji održavaju vizije, težnje i ciljeve lokalnih zajednica. Povezano sa održivim razvojem turističke destinacije ovaj rad pokušati će odgovoriti na pitanja koje sve obrazovne resurse mentori mogu pružiti svojim učenicima i studentima u neformalnom ambijentu, a koji su potrebni za održivi razvoj turističkih destinacija kako u primorskom tako i u kontinentalnom dijelu Hrvatske, te kolika je uloga mentorstva u podršci turističkoj destinaciji i lokalnoj zajednici. Uz ulogu mentorstva kao oblika neformalnog učenja u turizmu predstaviti će se modeli simulacija učenja u praksi i on line edukativna igra. O mentorima se u ovom radu raspravlja kao o onim osobama koje dolaze iz turističke prakse a koji trebaju obučavati ključne vještine, te kao o osobama koje nadahnjuju obije zainteresirane strane: s jedne strane poduzeća, organizacije i turističku destinaciju a s druge strane učenike i studente. Također se vrednuje uloga mentora u turističkim sredinama te utvrđuje koje su to pojedine karakteristike koje se formalno i neformalno prepoznaju u smislu oblikovanja primjera najbolje prakse iz svijeta (Velika Britanija, Australija i Novi Zeland), a koji se mogu primijeniti i u Hrvatskoj. Ovaj rad ukazati će da mentor treba biti i moderator, edukator i iscjelitelj u obrazovnom procesu koji je fokusiran na poglede i stajališta utemeljene na moralnim standardima i društveno odgovornom ponašanju i koji je baziran na pozitivnim životnim i emotivnim iskustvima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Etnologija i antropologija
POVEZANOST RADA