Pregled bibliografske jedinice broj: 1038091
ZADOVOLJSTVO HOSPITALIZIRANIH BOLESNIKA KVALITETOM ZDRAVSTVENE SKRBI U OŽB POŽEGA
ZADOVOLJSTVO HOSPITALIZIRANIH BOLESNIKA KVALITETOM ZDRAVSTVENE SKRBI U OŽB POŽEGA // Hrana u zdravlju i bolesti:Specijalno izdanje povodom 11.simpozija ‘'Štamparovi dani''
Brodski Drenovac, Hrvatska; Pleternica, Hrvatska; Požega, Hrvatska, 2019. str. 27-28 (poster, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1038091 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ZADOVOLJSTVO HOSPITALIZIRANIH BOLESNIKA KVALITETOM
ZDRAVSTVENE SKRBI U OŽB POŽEGA
(HOSPITALIZED PATIENTS` SATISFACTION WITH THE
QUALITY OF HEALTH CARE IN GENERAL COUNTY
HOSPITAL IN POŽEGA)
Autori
Obst, Ivana ; Matoković, Damir ; Lovrić, Božica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Hrana u zdravlju i bolesti:Specijalno izdanje povodom 11.simpozija ‘'Štamparovi dani''
/ - , 2019, 27-28
Skup
11. međunarodni simpozij: Štamparovi dani: Zdravi stilovi života
Mjesto i datum
Brodski Drenovac, Hrvatska; Pleternica, Hrvatska; Požega, Hrvatska, 05.12.2019. - 08.12.2019
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
bolesnik ; kvaliteta ; skrb ; zadovoljstvo
(patient, quality ; care ; satisfaction)
Sažetak
Uvod: Najpoznatija definicija kvalitete zdravstvene skrbi je definicija WHO, koja kvalitetu definira kao zdravstvenu uslugu koja bi po svojim karakteristikama morala zadovoljavati zadane ciljeve u medicini, s trenutnim stupnjem znanja i osiguranim resursima za rad, da pri tome ispuni očekivanje bolesnika koji mora dobiti najbolju moguću skrb u uvjetima u kojima se skrb obavlja, a da to nema rizika za njegovo zdravlje i blagostanje. Ciljevi istraživanja: ispitati razinu zadovoljstva kod bolesnika hospitaliziranih u Općoj županijskoj bolnici Požega s obzirom na spol, zadovoljstvo kod bolesnika hospitaliziranih u OŽB Požega s obzirom na odjel na kojem su ležali i hitnost prijema. Metode: U istraživanju koje je provedeno od veljače do travnja 2019. godine sudjelovalo je 125 bolesnika koji su bili hospitalizirani na odjelima u Općoj županijskoj bolnici Požega. Podatke o zadovoljstvu bolesnika dobili smo pomoću anonimne ankete s ponuđenim odgovorima i skalama (1- 5). Rezultati: Zadovoljstvo ispitanika tijekom hospitalizacije prema odjelu na kojemu su bili hospitalizirani pokazuje statistički značajnu razliku u pojedinim odgovorima ispitanika. Ispitanici nisu zadovoljni dobivenim informacijama koje su dobili na njima razumljiv način na kardiologiji (P=0, 041), kvalitetom hrane nisu zadovoljni ispitanici koji su bili hospitalizirani na traumatologiji i ortopediji (P=0, 004). Razina zadovoljstva ispitanika koji su hospitalizirani u Općoj županijskoj bolnici Požega iznosi P= 0, 0027, što je pokazatelj statistički značajne razlike i velikog zadovoljstva pacijenata ustanovom, djelatnicima i uvjetima u kojima borave tijekom hospitalizacije. Od ukupnog broja ispitanika njih 97 (78%) iskazalo je zadovoljstvo pruženom zdravstvenom skrbi u OŽ bolnici Požega. Zaključak: Ovim istraživanjem smo utvrdili da su hospitalizirani bolesnici u OŽ bolnici Požega u velikoj većini slučajeva zadovoljni pruženom zdravstvenom uslugom, ali i da ima određenih nedostataka i razlika s obzirom na pojedine odjele, što ćemo nastojati u svom budućem radu poboljšati i ispraviti.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Opća županijska bolnica Požega,
Fakultet za dentalnu medicinu i zdravstvo, Osijek