Pregled bibliografske jedinice broj: 1037869
Reakcije kupaca na redoslijed i dubinu sniženja u web shopu
Reakcije kupaca na redoslijed i dubinu sniženja u web shopu // Suvremena trgovina, 44 (2019), 6; 22-24 (nije recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 1037869 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Reakcije kupaca na redoslijed i dubinu sniženja u web shopu
(Customer reactions on depth and sequence of price reductions on web shop)
Autori
Dunković, Božica
Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 44
(2019), 6;
22-24
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
web shop, cijena, redoslijed, sniženja
(web shop, price, sequence, discounts)
Sažetak
Online trgovci se pokušavaju kupcima predstaviti u najboljem svjetlu tako što im nude nove i drugačije mogućnosti od kojih mnoge uključuju sniženje cijena. Zbog predodžbe kako u online trgovini vlada veća konkurencija i kako taj način prodaje zahtjeva manje troškova, kupci općenito u online prodavaonicama očekuju niže cijene nego u fizičkim prodavaonicama. Takvom stavovima ide u prilog i zastupljenost dinamičnih dubokih sniženja na web shopovima. Postavlja se pitanje kako predstaviti sniženje na web shopu? Kupac različito reagira u vremenu dok boravi na web-shopu i nije svejedno kada će se trgovac odlučiti za magnitudu promotivnih sniženja. Promatrajući nekoliko web-shopova za prodaju odjeće i obuće pokazalo se kako je više od trećine ponude po sniženim cijenama. Istraživanja otkrivaju kako kupci reagiraju i kako vrjednuju sniženja cijena dok popunjavaju virtualnu košaricu za vrijeme jedne te iste kupovine. Dokazano je kako se očekivanje oko dubine sniženja mijenja tijekom kupovine i povezano je sa sniženjem koje je kupac već osjetio tijekom te kupovine, a to znači da kupac koji se na početku kupovine susreo s dubokim sniženjem (npr. 40%) očekuje sličnu ponudu i u nastavku odabira robe sve dok ne zaključi košaricu.
Izvorni jezik
Hrvatski