Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1037869

Reakcije kupaca na redoslijed i dubinu sniženja u web shopu


Dunković, Božica
Reakcije kupaca na redoslijed i dubinu sniženja u web shopu // Suvremena trgovina, 44 (2019), 6; 22-24 (nije recenziran, članak, stručni)


CROSBI ID: 1037869 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Reakcije kupaca na redoslijed i dubinu sniženja u web shopu
(Customer reactions on depth and sequence of price reductions on web shop)

Autori
Dunković, Božica

Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 44 (2019), 6; 22-24

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
web shop, cijena, redoslijed, sniženja
(web shop, price, sequence, discounts)

Sažetak
Online trgovci se pokušavaju kupcima predstaviti u najboljem svjetlu tako što im nude nove i drugačije mogućnosti od kojih mnoge uključuju sniženje cijena. Zbog predodžbe kako u online trgovini vlada veća konkurencija i kako taj način prodaje zahtjeva manje troškova, kupci općenito u online prodavaonicama očekuju niže cijene nego u fizičkim prodavaonicama. Takvom stavovima ide u prilog i zastupljenost dinamičnih dubokih sniženja na web shopovima. Postavlja se pitanje kako predstaviti sniženje na web shopu? Kupac različito reagira u vremenu dok boravi na web-shopu i nije svejedno kada će se trgovac odlučiti za magnitudu promotivnih sniženja. Promatrajući nekoliko web-shopova za prodaju odjeće i obuće pokazalo se kako je više od trećine ponude po sniženim cijenama. Istraživanja otkrivaju kako kupci reagiraju i kako vrjednuju sniženja cijena dok popunjavaju virtualnu košaricu za vrijeme jedne te iste kupovine. Dokazano je kako se očekivanje oko dubine sniženja mijenja tijekom kupovine i povezano je sa sniženjem koje je kupac već osjetio tijekom te kupovine, a to znači da kupac koji se na početku kupovine susreo s dubokim sniženjem (npr. 40%) očekuje sličnu ponudu i u nastavku odabira robe sve dok ne zaključi košaricu.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Božica Dunković (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

issuu.com

Citiraj ovu publikaciju:

Dunković, Božica
Reakcije kupaca na redoslijed i dubinu sniženja u web shopu // Suvremena trgovina, 44 (2019), 6; 22-24 (nije recenziran, članak, stručni)
Dunković, B. (2019) Reakcije kupaca na redoslijed i dubinu sniženja u web shopu. Suvremena trgovina, 44 (6), 22-24.
@article{article, author = {Dunkovi\'{c}, Bo\v{z}ica}, year = {2019}, pages = {22-24}, keywords = {web shop, cijena, redoslijed, sni\v{z}enja}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {44}, number = {6}, issn = {1330-0180}, title = {Reakcije kupaca na redoslijed i dubinu sni\v{z}enja u web shopu}, keyword = {web shop, cijena, redoslijed, sni\v{z}enja} }
@article{article, author = {Dunkovi\'{c}, Bo\v{z}ica}, year = {2019}, pages = {22-24}, keywords = {web shop, price, sequence, discounts}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {44}, number = {6}, issn = {1330-0180}, title = {Customer reactions on depth and sequence of price reductions on web shop}, keyword = {web shop, price, sequence, discounts} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font