Pregled bibliografske jedinice broj: 1037857
PR i odnosi s medijima: kako se brendirati u javnosti?
PR i odnosi s medijima: kako se brendirati u javnosti? // S praktičarima otvoreno o praksi, Hrvatska komora dentalne medicine
Zagreb, Hrvatska, 2019. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 1037857 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
PR i odnosi s medijima: kako se brendirati u javnosti?
(PR and media relations: how to brand yourself in public?)
Autori
Milas, Zdeslav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
S praktičarima otvoreno o praksi, Hrvatska komora dentalne medicine
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 23.03.2019
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
dentalni odnosi s javnošću ; odnosi s medijima ; brendiranje
(dental public relations ; media relations ; branding)
Sažetak
U izlaganju naglašeni su specifičnost dentalnih odnosa s javnošću koja je u odgovornoj i vjerodostojnoj komunikaciji s dionicima, posebno prema dentalnim pacijentima. S obzirom na ograničenja koja sukladno Etičkom kodeksu Hrvatske komore dentalne medicine ne dozvoljava klasične promotivne aktivnosti, izazov je kreirati komunikacijski plan i provoditi aktivosti. Čuvanje i jačanje reputacije je ključni faktor opstanka ordinacije. Komunikacijom i empatijom je važno stvoriti emociju kod pacijenta od strane svih suradnika - doktora i asistenta. Pacijent treba uslugu dentalne medicine pozitivno i iskustveno osjetiti. Brendiranje ordinacije i ključnih doktora dentalne medicine ostvaruje se kroz razlikovanje usluga i komunikacije prema konkurenciji, biti drugačiji i bolji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti