Pregled bibliografske jedinice broj: 1037813
Katehetska proljetna škola. Riječ kao sadržaj i mjesto učenja i poučavanja
Katehetska proljetna škola. Riječ kao sadržaj i mjesto učenja i poučavanja // Jezik : časopis za kulturu hrvatskoga književnog jezika, 66 (2019), 4. - 5.; 187-193 (domaća recenzija, osvrt, znanstveni)
CROSBI ID: 1037813 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Katehetska proljetna škola. Riječ kao sadržaj i mjesto učenja i poučavanja
(Catechetical Spring School. The Word as a Content and a Place of Learning and Teaching)
Autori
Barudžija, Gordana
Izvornik
Jezik : časopis za kulturu hrvatskoga književnog jezika (0021-6925) 66
(2019), 4. - 5.;
187-193
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, osvrt, znanstveni
Ključne riječi
Vjeronauk, jezik, poučavanje
(Religious Education, language, teaching)
Sažetak
Rad donosi osvrt na održanu Katehetsku proljetnu školu kojoj je tema bila "Riječ kao sadržaj i mjesto učenja i poučavanja"
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)