Pregled bibliografske jedinice broj: 1037719
Društveni mediji u kontekstu nastave glazbe i cjeloživotnog učenja nastavnika
Društveni mediji u kontekstu nastave glazbe i cjeloživotnog učenja nastavnika // 4. Međunarodni znanstveni skup Europski realiteti - Kretanja
Osijek, Hrvatska, 2019. (predavanje, međunarodna recenzija, pp prezentacija, znanstveni)
CROSBI ID: 1037719 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Društveni mediji u kontekstu nastave glazbe i cjeloživotnog učenja nastavnika
(Social media in the context of music teaching and lifelong learning)
Autori
Šulentić Begić, Jasna ; Begić, Amir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, znanstveni
Skup
4. Međunarodni znanstveni skup Europski realiteti - Kretanja
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 12.12.2019. - 13.12.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
cjeloživotno učenje nastavnika glazbe, društveni mediji, „mreža za osobno učenje“, nastava glazbe
(lifelong learning of music teachers, social media, Personal Learning Network, music teaching)
Sažetak
Internet je ušao u naše živote dublje od bilo kojeg drugog medija. On je sada stalni dio naše civilizacije i potpuno je promijenio društveno ponašanje. Internetski izvori također mogu podržati učenje učenika u različitim tematskim područjima, uključujući i glazbu. Veliku ulogu u sve većem pristupu glazbi i glazbenim aktivnostima imaju i društveni mediji koji predstavljaju novi oblik besplatnih medija na internetu. Učenici danas koriste društvene medije u neobrazovne, ali i obrazovne svrhe, tj. za neformalno učenje glazbe. Društveni mediji nude neformalne oblike učenja koji omogućuju učenicima i nastavnicima da: 1) preuzmu i pohrane glazbene sadržaje „online“ u bilo kojem trenutku ; 2) pronađu i pridruže se mrežnoj zajednici polaznika radi podrške, informacija, diskusija i suradnje. Integriranje društvenih medija u formalno glazbeno obrazovanje pridonijelo bi nastavi glazbe da postane usklađenija s kulturnim ponašanjima učenika. Društveni mediji mogu pomoći nastavnicima stvoriti interaktivno iskustvo učenja koje nadopunjuje postojeću nastavu glazbe u učionici. Platforme društvenih medija također omogućuju dijeljenje internetskih izvora iz kojih učenici mogu učiti i razgovarati, što omogućuje nastavak učenja izvan učionice. I cjeloživotno učenje nastavnika glazbe doživjelo je velike promjene jer danas nastavnik može iskoristiti dobiti društvenih medija, tj. stvoriti vlastitu „mrežu za osobno učenje“ (PLN-a – Personal Learning Network). Primjena novih aktivnosti koje pružaju internet i društveni mediji zahtijevaju preispitivanje trenutne nastavne prakse i kulture učenja glazbenog obrazovanja i obrazovanja općenito.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku