Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1037654

Razvijanje metaforičke kompetencije u engleskom kao stranomu jeziku kod budućih učitelja primarnoga obrazovanja


Parizoska, Jelena
Razvijanje metaforičke kompetencije u engleskom kao stranomu jeziku kod budućih učitelja primarnoga obrazovanja // Engleski u primarnom obrazovanju: razvoj i načela zagrebačkoga studija / Andraka, Marija ; Narančić Kovač, Smiljana (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 107-118


CROSBI ID: 1037654 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razvijanje metaforičke kompetencije u engleskom kao stranomu jeziku kod budućih učitelja primarnoga obrazovanja
(Developing Future Primary School Teachers’ Metaphorical Competence in EFL)

Autori
Parizoska, Jelena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Engleski u primarnom obrazovanju: razvoj i načela zagrebačkoga studija

Urednik/ci
Andraka, Marija ; Narančić Kovač, Smiljana

Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2019

Raspon stranica
107-118

ISBN
978-953-8115-71-4

Ključne riječi
figurativni izrazi, engleski kao strani jezik, kognitivnolingvistički pristup poučavanju, konceptualna motivacija, učitelji primarnoga obrazovanja
(figurative expressions, EFL, the Cognitive Linguistic approach to teaching, conceptual motivation, primary school teachers)

Sažetak
U ovom radu daje se pregled nastavnih aktivnosti usmjerenih na učenje i poučavanje figurativnih izraza u engleskom kao stranomu jeziku, koje se izvode na Učiteljskom studiju s engleskim jezikom, na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu. Te aktivnosti imaju dva cilja. Jedan je smisleno učenje engleskih figurativnih izraza njihovim povezivanjem s konceptualnim metaforama na kojima se temelje, a drugi je davanje uvida u kognitivnolingvistički pristup poučavanju figurativnoga jezika, što dokazano doprinosi njegovu boljem razumijevanju i pamćenju. Budući da kod djece razumijevanje figurativnoga jezika uvelike ovisi o informacijama koje dobivaju od učitelja, krajnji je cilj svih tih aktivnosti osvješćivanje konceptualne motivacije figurativnih izraza kod budućih učitelja primarnoga obrazovanja jer to pridonosi razvoju njihove vlastite metaforičke kompetencije u engleskom kao stranomu jeziku i otvara im nove mogućnosti u poučavanju vokabulara.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jelena Parizoska (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Parizoska, Jelena
Razvijanje metaforičke kompetencije u engleskom kao stranomu jeziku kod budućih učitelja primarnoga obrazovanja // Engleski u primarnom obrazovanju: razvoj i načela zagrebačkoga studija / Andraka, Marija ; Narančić Kovač, Smiljana (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 107-118
Parizoska, J. (2019) Razvijanje metaforičke kompetencije u engleskom kao stranomu jeziku kod budućih učitelja primarnoga obrazovanja. U: Andraka, M. & Narančić Kovač, S. (ur.) Engleski u primarnom obrazovanju: razvoj i načela zagrebačkoga studija. Zagreb, Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, str. 107-118.
@inbook{inbook, author = {Parizoska, Jelena}, year = {2019}, pages = {107-118}, keywords = {figurativni izrazi, engleski kao strani jezik, kognitivnolingvisti\v{c}ki pristup pou\v{c}avanju, konceptualna motivacija, u\v{c}itelji primarnoga obrazovanja}, isbn = {978-953-8115-71-4}, title = {Razvijanje metafori\v{c}ke kompetencije u engleskom kao stranomu jeziku kod budu\'{c}ih u\v{c}itelja primarnoga obrazovanja}, keyword = {figurativni izrazi, engleski kao strani jezik, kognitivnolingvisti\v{c}ki pristup pou\v{c}avanju, konceptualna motivacija, u\v{c}itelji primarnoga obrazovanja}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Parizoska, Jelena}, year = {2019}, pages = {107-118}, keywords = {figurative expressions, EFL, the Cognitive Linguistic approach to teaching, conceptual motivation, primary school teachers}, isbn = {978-953-8115-71-4}, title = {Developing Future Primary School Teachers’ Metaphorical Competence in EFL}, keyword = {figurative expressions, EFL, the Cognitive Linguistic approach to teaching, conceptual motivation, primary school teachers}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font