Pregled bibliografske jedinice broj: 1037654
Razvijanje metaforičke kompetencije u engleskom kao stranomu jeziku kod budućih učitelja primarnoga obrazovanja
Razvijanje metaforičke kompetencije u engleskom kao stranomu jeziku kod budućih učitelja primarnoga obrazovanja // Engleski u primarnom obrazovanju: razvoj i načela zagrebačkoga studija / Andraka, Marija ; Narančić Kovač, Smiljana (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 107-118
CROSBI ID: 1037654 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvijanje metaforičke kompetencije u engleskom
kao stranomu jeziku kod budućih učitelja
primarnoga obrazovanja
(Developing Future Primary School Teachers’
Metaphorical Competence in EFL)
Autori
Parizoska, Jelena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Engleski u primarnom obrazovanju: razvoj i načela zagrebačkoga studija
Urednik/ci
Andraka, Marija ; Narančić Kovač, Smiljana
Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2019
Raspon stranica
107-118
ISBN
978-953-8115-71-4
Ključne riječi
figurativni izrazi, engleski kao strani jezik, kognitivnolingvistički pristup poučavanju, konceptualna motivacija, učitelji primarnoga obrazovanja
(figurative expressions, EFL, the Cognitive Linguistic approach to teaching, conceptual motivation, primary school teachers)
Sažetak
U ovom radu daje se pregled nastavnih aktivnosti usmjerenih na učenje i poučavanje figurativnih izraza u engleskom kao stranomu jeziku, koje se izvode na Učiteljskom studiju s engleskim jezikom, na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu. Te aktivnosti imaju dva cilja. Jedan je smisleno učenje engleskih figurativnih izraza njihovim povezivanjem s konceptualnim metaforama na kojima se temelje, a drugi je davanje uvida u kognitivnolingvistički pristup poučavanju figurativnoga jezika, što dokazano doprinosi njegovu boljem razumijevanju i pamćenju. Budući da kod djece razumijevanje figurativnoga jezika uvelike ovisi o informacijama koje dobivaju od učitelja, krajnji je cilj svih tih aktivnosti osvješćivanje konceptualne motivacije figurativnih izraza kod budućih učitelja primarnoga obrazovanja jer to pridonosi razvoju njihove vlastite metaforičke kompetencije u engleskom kao stranomu jeziku i otvara im nove mogućnosti u poučavanju vokabulara.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija