Pregled bibliografske jedinice broj: 1037538
Sebastian Kurz i strategija promjene: Analiza komunikacijskih aktivnosti od izbora za predsjednika Austrijske narodne stranke do mandatara za austrijskog kancelara 2017.
Sebastian Kurz i strategija promjene: Analiza komunikacijskih aktivnosti od izbora za predsjednika Austrijske narodne stranke do mandatara za austrijskog kancelara 2017. // PR Days Mostariensis, međunarodna znanstveno – stručna konferencija s područja odnosa s javnošću, integrirane komunikacije i medija
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2019. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1037538 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sebastian Kurz i strategija promjene: Analiza komunikacijskih aktivnosti od izbora za predsjednika Austrijske narodne stranke do mandatara za austrijskog kancelara 2017.
(Sebastian Kurz and Change Strategy: Analysis of Communication Activities from the Election for President of the Austrian People’s Party to Mandate Holder for Austrian Chancellor in 2017)
Autori
Milas, Zdeslav ; Beljo, Adrian ; Vegt, Sofia
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
PR Days Mostariensis, međunarodna znanstveno – stručna konferencija s područja odnosa s javnošću, integrirane komunikacije i medija
Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 23.12.2019. - 24.12.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
strategija promjene ; političko rebrendiranje ; potrošački brendin ; izborna kampanja ; Sebastian Kurz
(change strategy ; political rebranding ; consumer branding ; election campaign ; Sebastian Kurz)
Sažetak
U demokratskim, ali i autokratskim društvima dugotrajno održavanje političke nomenklature tj. njezinih aktera na vlasti kao i statičnost politike koja više nema odgovore na svakodnevne probleme građana često dovodi do negativnog raspoloženja biračkog tijela. Ona se, s jedne strane manifestira u visokoj apstinenciji na izborima, a s druge strane mobilizira populističke pokrete i stranke. U tom ozračju, kada dominira javno mnijenje koje odbacuje politiku kontinuiteta, izazov političkih lidera jest ponuda uvjerljive politike promjena. Stoga, primjena strategije promjene u političkoj komunikaciji može biti uspješan model za izbornu pobjedu. Strategija promjene uključuje jasne poruke poput političkog rebrendiranja nove stranke u svojevrsni otvoreni pokret na čijem je čelu svježi kandidat koji već ima određenu reputaciju uz primjenu potrošačkog brendiranja i snažnu personalizaciju kampanje. Autori ovog rada analiziraju primjenu strategije promjene novog, mladog lidera Austrijske narodne stranke (ÖVP) Sebastiana Kurza na parlamentarnim izborima u listopadu 2017. godine, koji je izborni pobjednik upravo pomoću strategije rebrendiranja, promjene vizualnog identiteta stranke, novog komunikacijskog stila i jasnih poruka pogodio čežnju austrijskog naroda za jasnim promjenama nakon desetljeća velike koalicije. Analizirane su poruke i komunikacijski stil te njene recepcije u ključnim austrijskim dnevnim portalima te na društvenim mrežama kandidata i političke stranke.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti