Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1037538

Sebastian Kurz i strategija promjene: Analiza komunikacijskih aktivnosti od izbora za predsjednika Austrijske narodne stranke do mandatara za austrijskog kancelara 2017.


Milas, Zdeslav; Beljo, Adrian; Vegt, Sofia
Sebastian Kurz i strategija promjene: Analiza komunikacijskih aktivnosti od izbora za predsjednika Austrijske narodne stranke do mandatara za austrijskog kancelara 2017. // PR Days Mostariensis, međunarodna znanstveno – stručna konferencija s područja odnosa s javnošću, integrirane komunikacije i medija
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2019. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1037538 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Sebastian Kurz i strategija promjene: Analiza komunikacijskih aktivnosti od izbora za predsjednika Austrijske narodne stranke do mandatara za austrijskog kancelara 2017.
(Sebastian Kurz and Change Strategy: Analysis of Communication Activities from the Election for President of the Austrian People’s Party to Mandate Holder for Austrian Chancellor in 2017)

Autori
Milas, Zdeslav ; Beljo, Adrian ; Vegt, Sofia

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni

Skup
PR Days Mostariensis, međunarodna znanstveno – stručna konferencija s područja odnosa s javnošću, integrirane komunikacije i medija

Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 23.12.2019. - 24.12.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
strategija promjene ; političko rebrendiranje ; potrošački brendin ; izborna kampanja ; Sebastian Kurz
(change strategy ; political rebranding ; consumer branding ; election campaign ; Sebastian Kurz)

Sažetak
U demokratskim, ali i autokratskim društvima dugotrajno održavanje političke nomenklature tj. njezinih aktera na vlasti kao i statičnost politike koja više nema odgovore na svakodnevne probleme građana često dovodi do negativnog raspoloženja biračkog tijela. Ona se, s jedne strane manifestira u visokoj apstinenciji na izborima, a s druge strane mobilizira populističke pokrete i stranke. U tom ozračju, kada dominira javno mnijenje koje odbacuje politiku kontinuiteta, izazov političkih lidera jest ponuda uvjerljive politike promjena. Stoga, primjena strategije promjene u političkoj komunikaciji može biti uspješan model za izbornu pobjedu. Strategija promjene uključuje jasne poruke poput političkog rebrendiranja nove stranke u svojevrsni otvoreni pokret na čijem je čelu svježi kandidat koji već ima određenu reputaciju uz primjenu potrošačkog brendiranja i snažnu personalizaciju kampanje. Autori ovog rada analiziraju primjenu strategije promjene novog, mladog lidera Austrijske narodne stranke (ÖVP) Sebastiana Kurza na parlamentarnim izborima u listopadu 2017. godine, koji je izborni pobjednik upravo pomoću strategije rebrendiranja, promjene vizualnog identiteta stranke, novog komunikacijskog stila i jasnih poruka pogodio čežnju austrijskog naroda za jasnim promjenama nakon desetljeća velike koalicije. Analizirane su poruke i komunikacijski stil te njene recepcije u ključnim austrijskim dnevnim portalima te na društvenim mrežama kandidata i političke stranke.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište Edward Bernays

Profili:

Avatar Url Zdeslav Milas (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Milas, Zdeslav; Beljo, Adrian; Vegt, Sofia
Sebastian Kurz i strategija promjene: Analiza komunikacijskih aktivnosti od izbora za predsjednika Austrijske narodne stranke do mandatara za austrijskog kancelara 2017. // PR Days Mostariensis, međunarodna znanstveno – stručna konferencija s područja odnosa s javnošću, integrirane komunikacije i medija
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2019. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
Milas, Z., Beljo, A. & Vegt, S. (2019) Sebastian Kurz i strategija promjene: Analiza komunikacijskih aktivnosti od izbora za predsjednika Austrijske narodne stranke do mandatara za austrijskog kancelara 2017.. U: PR Days Mostariensis, međunarodna znanstveno – stručna konferencija s područja odnosa s javnošću, integrirane komunikacije i medija.
@article{article, author = {Milas, Zdeslav and Beljo, Adrian and Vegt, Sofia}, year = {2019}, keywords = {strategija promjene, politi\v{c}ko rebrendiranje, potro\v{s}a\v{c}ki brendin, izborna kampanja, Sebastian Kurz}, title = {Sebastian Kurz i strategija promjene: Analiza komunikacijskih aktivnosti od izbora za predsjednika Austrijske narodne stranke do mandatara za austrijskog kancelara 2017.}, keyword = {strategija promjene, politi\v{c}ko rebrendiranje, potro\v{s}a\v{c}ki brendin, izborna kampanja, Sebastian Kurz}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Milas, Zdeslav and Beljo, Adrian and Vegt, Sofia}, year = {2019}, keywords = {change strategy, political rebranding, consumer branding, election campaign, Sebastian Kurz}, title = {Sebastian Kurz and Change Strategy: Analysis of Communication Activities from the Election for President of the Austrian People’s Party to Mandate Holder for Austrian Chancellor in 2017}, keyword = {change strategy, political rebranding, consumer branding, election campaign, Sebastian Kurz}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font