Pregled bibliografske jedinice broj: 1037523
Strategija političkog brendiranja Austrijske narodne stranke na primjeru lidera Sebastiana Kurza u izbornim kampanjama 2017. i 2019.
Strategija političkog brendiranja Austrijske narodne stranke na primjeru lidera Sebastiana Kurza u izbornim kampanjama 2017. i 2019. // PR Days Mostariensis, međunarodna znanstveno – stručna konferencija s područja odnosa s javnošću, integrirane komunikacije i medija
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2019. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1037523 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategija političkog brendiranja Austrijske narodne stranke na primjeru lidera Sebastiana Kurza u izbornim kampanjama 2017. i 2019.
(Political Branding Strategy of the Austrian People's Party as Exemplified by Leader Sebastian Kurz in the 2017 and 2019 Election Campaigns)
Autori
Milas, Zdeslav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
PR Days Mostariensis, međunarodna znanstveno – stručna konferencija s područja odnosa s javnošću, integrirane komunikacije i medija
Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 20.11.2019. - 22.11.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
strategija političkog brendiranja ; strategija promjene ; izborna kampanja ; Sebastian Kurz
(political branding strategy ; change strategy ; election campaign ; Sebastian Kurz)
Sažetak
U ovom radu analizirane su dvije izborne kampanje Austrijske narodne stranke (ÖVP) na parlamentarnim izborima 2017. i 2019. godine, odnosno personalizirana kampanja predsjednika stranke i austrijskog kancelara Sebastiana Kurza (33). Primijenivši 2017. strategiju promjene, njegovim dolaskom na čelo stranke s već postojećom reputacijom mladog vizionara, upravo pomoću strategije političkog rebrendiranja, promjene vizualnog identiteta stranke, novog komunikacijskog stila i jasnih poruka, pogodio je čežnju austrijskog naroda za jasnim promjenama nakon desetljeća velike koalicije. Pri tome izborna strategija iz 2017. slijedila je tri korporativna koncepta (Apple, Netflix i Facebook), a migracijska kriza i socijalna sigurnost, kao dominantne političke teme, bile su preuzete od desno-populističke Austrijske slobodarske stranke (FPÖ). U svibnju 2019. zbog afere predsjednika FPÖ-a Heinz-Christiana Strachea, kancelar Kurz raskida koaliciju koji od tog trenutka u medijskom prostoru sve do prijevremenih izbora nameće svoje teme po načelu agenda settinga. Strategija političkog brendiranja tijekom izborne promidžbe 2019. nastavljena je u kontekstu identifikacije i jasnog razlikovanja političkih poruka ÖVP-a i njihovog lidera prema biračima od konkurencije, ponajprije od „kompromitirane“ FPÖ. Ishod strategije brendiranja u kampanji je bila relativna pobjeda na izborima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti