Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1037523

Strategija političkog brendiranja Austrijske narodne stranke na primjeru lidera Sebastiana Kurza u izbornim kampanjama 2017. i 2019.


Milas, Zdeslav
Strategija političkog brendiranja Austrijske narodne stranke na primjeru lidera Sebastiana Kurza u izbornim kampanjama 2017. i 2019. // PR Days Mostariensis, međunarodna znanstveno – stručna konferencija s područja odnosa s javnošću, integrirane komunikacije i medija
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2019. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1037523 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strategija političkog brendiranja Austrijske narodne stranke na primjeru lidera Sebastiana Kurza u izbornim kampanjama 2017. i 2019.
(Political Branding Strategy of the Austrian People's Party as Exemplified by Leader Sebastian Kurz in the 2017 and 2019 Election Campaigns)

Autori
Milas, Zdeslav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni

Skup
PR Days Mostariensis, međunarodna znanstveno – stručna konferencija s područja odnosa s javnošću, integrirane komunikacije i medija

Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 20.11.2019. - 22.11.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
strategija političkog brendiranja ; strategija promjene ; izborna kampanja ; Sebastian Kurz
(political branding strategy ; change strategy ; election campaign ; Sebastian Kurz)

Sažetak
U ovom radu analizirane su dvije izborne kampanje Austrijske narodne stranke (ÖVP) na parlamentarnim izborima 2017. i 2019. godine, odnosno personalizirana kampanja predsjednika stranke i austrijskog kancelara Sebastiana Kurza (33). Primijenivši 2017. strategiju promjene, njegovim dolaskom na čelo stranke s već postojećom reputacijom mladog vizionara, upravo pomoću strategije političkog rebrendiranja, promjene vizualnog identiteta stranke, novog komunikacijskog stila i jasnih poruka, pogodio je čežnju austrijskog naroda za jasnim promjenama nakon desetljeća velike koalicije. Pri tome izborna strategija iz 2017. slijedila je tri korporativna koncepta (Apple, Netflix i Facebook), a migracijska kriza i socijalna sigurnost, kao dominantne političke teme, bile su preuzete od desno-populističke Austrijske slobodarske stranke (FPÖ). U svibnju 2019. zbog afere predsjednika FPÖ-a Heinz-Christiana Strachea, kancelar Kurz raskida koaliciju koji od tog trenutka u medijskom prostoru sve do prijevremenih izbora nameće svoje teme po načelu agenda settinga. Strategija političkog brendiranja tijekom izborne promidžbe 2019. nastavljena je u kontekstu identifikacije i jasnog razlikovanja političkih poruka ÖVP-a i njihovog lidera prema biračima od konkurencije, ponajprije od „kompromitirane“ FPÖ. Ishod strategije brendiranja u kampanji je bila relativna pobjeda na izborima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište Edward Bernays

Profili:

Avatar Url Zdeslav Milas (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Milas, Zdeslav
Strategija političkog brendiranja Austrijske narodne stranke na primjeru lidera Sebastiana Kurza u izbornim kampanjama 2017. i 2019. // PR Days Mostariensis, međunarodna znanstveno – stručna konferencija s područja odnosa s javnošću, integrirane komunikacije i medija
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2019. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
Milas, Z. (2019) Strategija političkog brendiranja Austrijske narodne stranke na primjeru lidera Sebastiana Kurza u izbornim kampanjama 2017. i 2019.. U: PR Days Mostariensis, međunarodna znanstveno – stručna konferencija s područja odnosa s javnošću, integrirane komunikacije i medija.
@article{article, author = {Milas, Zdeslav}, year = {2019}, keywords = {strategija politi\v{c}kog brendiranja, strategija promjene, izborna kampanja, Sebastian Kurz}, title = {Strategija politi\v{c}kog brendiranja Austrijske narodne stranke na primjeru lidera Sebastiana Kurza u izbornim kampanjama 2017. i 2019.}, keyword = {strategija politi\v{c}kog brendiranja, strategija promjene, izborna kampanja, Sebastian Kurz}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Milas, Zdeslav}, year = {2019}, keywords = {political branding strategy, change strategy, election campaign, Sebastian Kurz}, title = {Political Branding Strategy of the Austrian People's Party as Exemplified by Leader Sebastian Kurz in the 2017 and 2019 Election Campaigns}, keyword = {political branding strategy, change strategy, election campaign, Sebastian Kurz}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font