Pregled bibliografske jedinice broj: 1037486
Studija o prezentacijskim vještinama hrvatskih studenata komunikacijskoga menadžmenta
Studija o prezentacijskim vještinama hrvatskih studenata komunikacijskoga menadžmenta // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, LXII (2016), 2; 201-219 doi:10.32903/zs (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1037486 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Studija o prezentacijskim vještinama hrvatskih studenata komunikacijskoga menadžmenta
Autori
Miškulin Saletović, Lucia ; Beljo, Adrian ; Bilić Meštrić, Klara
Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) LXII
(2016), 2;
201-219
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
nastava stranih jezika ; prezentacijske vještine ; srednja škola ; studenti komunikacijskoga menadžmenta ; viši razredi osnovne škole
Sažetak
Prezentacijske su vještine dio gotovo svakoga akademskog i profesionalnoga okruženja jer je s kolegama, suradnicima i poslovnim partnerima potrebno komunicirati u različitim prilikama. Od visokoobrazovanih se osoba posebno očekuje da posjeduju odgovarajuća znanja i vještine iz područja prezentiranja. U određenim se branšama i zanimanjima, kao što su primjerice odnosi s javnošću, i prezentacijske vještine ubrajaju u temeljne vještine potrebne za uspješno obavljanje posla. U radu se ispituju: (i) razina praktičnih iskustava i teorijskih znanja o prezentacijskim vještinama te (ii) stavovi o potrebama za praktičnim iskustvima i teorijskim znanjima o prezentacijskim vještinama studenata komunikacijskoga menadžmenta, a posebna je pozornost posvećena ulozi nastave stranih jezika u usvajanju i poučavanju prezentacijskih vještina. Istraživanje je provedeno u travnju 2016. godine na uzorku od 75 studentica i studenata preddiplomskoga i diplomskoga studija komunikacijskoga menadžmenta. Rezultati istraživanja pokazali su kako ispitanici nemaju dovoljno znanja i praktičnih iskustava u području prezentiranja, dok s druge strane iskazuju veliku potrebu za teorijskim znanjima i uvježbavanjem prezentacijskih vještina i na materinskom jeziku i u okviru nastave stranih jezika. Na kraju rada donose se preporuke za praksu i prijedlozi za daljnja istraživanja ove teme.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb,
Veleučilište Edward Bernays