Pregled bibliografske jedinice broj: 1037432
"Mali komad raja" - priprema scenarija i snimanje filma kao metoda poučavanja ruskog jezika
"Mali komad raja" - priprema scenarija i snimanje filma kao metoda poučavanja ruskog jezika // Nastava stranih jezika - suvremeni pristup, teorija i praksa. Zbornik radova posvećen Vesni Krneti, prof., višoj lektorici. / Hadžihalilović, Sandra ; Ćuto, Eugenija (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2019. str. 177-211
CROSBI ID: 1037432 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
"Mali komad raja" - priprema scenarija i snimanje filma kao metoda poučavanja ruskog jezika
("A Little Piece Of Heaven" – screenplay preparation and filmmaking as a method in teaching Russian language)
Autori
Maja Pandžić
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Nastava stranih jezika - suvremeni pristup, teorija i praksa. Zbornik radova posvećen Vesni Krneti, prof., višoj lektorici.
Urednik/ci
Hadžihalilović, Sandra ; Ćuto, Eugenija
Izdavač
Sveučilište u Zadru
Grad
Zadar
Godina
2019
Raspon stranica
177-211
ISBN
978-953-331-256-9
Ključne riječi
Pisanje scenarija, snimanje filma, intenzivne metode u učenju i poučavanju ruskog kao stranog jezika, razvoj nastavničkih kompetencija
(screenplay writing, filmmaking, intensive methods in learning and teaching Russian as a foreign language, development of teaching competencies)
Sažetak
Članak, prikazujući proces pripremanja scenarija i snimanja kratkometražnog filma na ruskom jeziku tijekom kojega studenti usvajaju novi vokabular i fraze, pruža primjer višeslojne metode poučavanja ruskog jezika, koja u svojim temeljima ima takozvane intenzivne metode (metodu aktivacije i emocionalno-smislenu metodu) i nekoliko različitih pristupa (pristup usmjeren na ličnost studenta, pristup aktivnosti, komunikacijsko-kognitivni pristup i sociokulturni pristup). Rad izlaže iskustvo stečeno pri njezinoj implementaciji, nudi savjete i navodi konkretan scenarij – Mali komad raja – nastao u okvirima nastave. Točnije, ističe elemente koje nastavnik kao scenarist i redatelj treba uzeti u obzir pri pisanju scenarija, kao što su veličina grupe, unošenje specifičnog vokabulara i fraza u tekst, bliskost teme grupi koja dovodi do intenzivnijeg angažmana i posljedičnog efikasnijeg usvajanja jezičnog korpusa. Također se navode dobrobiti ovog pristupa poput lakšeg usvajanja jezičnog materijala, njege kreativnih sposobnosti, razvoja osjećaja za grupni rad i nastavničkih kompetencija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija