Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1037384

Republika Hrvatska u očima iseljenika: komparativni prikaz promišljanja, individualnih iskustva i stavova mlađe generacije hrvatskih iseljenika


Mesarić Žabčić, Rebeka
Republika Hrvatska u očima iseljenika: komparativni prikaz promišljanja, individualnih iskustva i stavova mlađe generacije hrvatskih iseljenika // Hrvatska izvan domovine / Sopta, Marin ; Maletić, Franjo ; Bebić, Josip (ur.).
Zagreb: Golden marketing - Tehnička knjiga, 2015. str. 176-172


CROSBI ID: 1037384 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Republika Hrvatska u očima iseljenika: komparativni prikaz promišljanja, individualnih iskustva i stavova mlađe generacije hrvatskih iseljenika
(The Republic of Croatia in the eyes of expatriates: a comparative account of the reflections, individual experiences and attitudes of the younger generation of Croatian expatriates)

Autori
Mesarić Žabčić, Rebeka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Hrvatska izvan domovine

Urednik/ci
Sopta, Marin ; Maletić, Franjo ; Bebić, Josip

Izdavač
Golden marketing - Tehnička knjiga

Grad
Zagreb

Godina
2015

Raspon stranica
176-172

ISBN
9789532124576

Ključne riječi
imidž, utjecaj, percepcija, iseljenici, Australija, SAD
(image, influence, perception, expatriates, Australia, USA)

Sažetak
Proces formiranja imidža (slike) kod osoba je vrlo složen i ovisi o raznim čimbenicima. Imidž je širi pojam i uključuje zbroj svih dojmova, uvjerenja, ideje, individualni rejting da pojedinac ima mišljenje o nekom predmetu, mjestu, okolici. Imidž može biti pozitivan, neutralan ili negativan, dobrar ili loš, konstantan ili promjenjiv. Može se odraziti i na turizam, ulaganja, ekonomije, politike i na utjecaj promocije Hrvatske u Europi i svijetu. Ova studija analizira razmišljanja, individualna mišljenja, iskustva i stavove mlađe generacije hrvatskih iseljenika u Australiji i Sjedinjenim američkim državama prema zemlji porijekla, Republike Hrvatske. Istraživanje se temelji na analizi intervjua i osobnog razgovora s hrvatskim iseljenicima iz Australije i Sjedinjenih američkih država (usmene metode povijesti). Na temelju trenutnog razmišljanja, stavova i osobnih iskustva mlađe generacije hrvatskih iseljenika (257 ispitanika) mogu se izvući značajni zaključci o imidžu i slici u očima hrvatskih isseljenika

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Demografija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Institut za migracije i narodnosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Rebeka Mesarić Žabčić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mesarić Žabčić, Rebeka
Republika Hrvatska u očima iseljenika: komparativni prikaz promišljanja, individualnih iskustva i stavova mlađe generacije hrvatskih iseljenika // Hrvatska izvan domovine / Sopta, Marin ; Maletić, Franjo ; Bebić, Josip (ur.).
Zagreb: Golden marketing - Tehnička knjiga, 2015. str. 176-172
Mesarić Žabčić, R. (2015) Republika Hrvatska u očima iseljenika: komparativni prikaz promišljanja, individualnih iskustva i stavova mlađe generacije hrvatskih iseljenika. U: Sopta, M., Maletić, F. & Bebić, J. (ur.) Hrvatska izvan domovine. Zagreb, Golden marketing - Tehnička knjiga, str. 176-172.
@inbook{inbook, author = {Mesari\'{c} \v{Z}ab\v{c}i\'{c}, Rebeka}, year = {2015}, pages = {176-172}, keywords = {imid\v{z}, utjecaj, percepcija, iseljenici, Australija, SAD}, isbn = {9789532124576}, title = {Republika Hrvatska u o\v{c}ima iseljenika: komparativni prikaz promi\v{s}ljanja, individualnih iskustva i stavova mla\dje generacije hrvatskih iseljenika}, keyword = {imid\v{z}, utjecaj, percepcija, iseljenici, Australija, SAD}, publisher = {Golden marketing - Tehni\v{c}ka knjiga}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Mesari\'{c} \v{Z}ab\v{c}i\'{c}, Rebeka}, year = {2015}, pages = {176-172}, keywords = {image, influence, perception, expatriates, Australia, USA}, isbn = {9789532124576}, title = {The Republic of Croatia in the eyes of expatriates: a comparative account of the reflections, individual experiences and attitudes of the younger generation of Croatian expatriates}, keyword = {image, influence, perception, expatriates, Australia, USA}, publisher = {Golden marketing - Tehni\v{c}ka knjiga}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font