Pregled bibliografske jedinice broj: 1036665
Doprinos obrazovanja odgojitelja razvoju odgojiteljske profesije
Doprinos obrazovanja odgojitelja razvoju odgojiteljske profesije // 100/140 (100 godina nastave na hrvatskom jeziku i 140 godina od osnutka Učiteljske škole u Čakovcu) / Legac, Vladimir ; Mikulan, Krunoslav (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 151-158
CROSBI ID: 1036665 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Doprinos obrazovanja odgojitelja razvoju odgojiteljske profesije
(Contribution of early childhood teachers' education to the development of the profession)
Autori
Višnjić Jevtić, Adrijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni
Knjiga
100/140 (100 godina nastave na hrvatskom jeziku i 140 godina od osnutka Učiteljske škole u Čakovcu)
Urednik/ci
Legac, Vladimir ; Mikulan, Krunoslav
Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2019
Raspon stranica
151-158
ISBN
978-953-8115-60-8
Ključne riječi
odgojitelji, obrazovanje, profesija, rani i predškolski odgoj i obrazovanje
(Early childhood education, education, profession, teachers)
Sažetak
Ovaj rad polazi od analize promjena u obrazovanju odgojitelja. Promjene potaknute reformom obrazovanja rezultirale su sveučilišnom razinom obrazovanja odgojitelja. Ova razina omogućila je odgojiteljima vertikalnu prohodnost u obrazovanju sve do poslijediplomske razine. Time su odgojitelji dobili mogućnost preuzeti odgovornost u kreiranju prakse i teorije ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja. Uvođenje predmeta čiji sadržaji odgovaraju na suvremene znanstvene spoznaje dovelo je do odgojitelja koji promišlja vlastitu praksu te je u skladu s potreba može mijenjati i stvarati nova znanja i teorije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)