Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1036657

Odnos između procjene razumijevanja i stvarnog razumijevanja


Narančić Kovač, Smiljana; Velčić, Vlatka
Odnos između procjene razumijevanja i stvarnog razumijevanja // Istraživanja u nastavi stranih jezika / Gačić, Milica ; Vilke , Mirjana (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 1989. str. 73-82 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1036657 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odnos između procjene razumijevanja i stvarnog razumijevanja
(The relationship between assessment of understanding and real understanding)

Autori
Narančić Kovač, Smiljana ; Velčić, Vlatka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Istraživanja u nastavi stranih jezika / Gačić, Milica ; Vilke , Mirjana - Zagreb : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 1989, 73-82

Skup
Istraživanja u nastavi stranih jezika

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 17.03.1989. - 18.03.1989

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
akademski tekst ; čitanje s razumijevanjem ; nastava engleskoga jezika ; razumijevanje značenja ; samoprocjena ; sintaksa
(academic texts ; English language teaching ; reading comprehension ; self-assessment ; syntax ; understanding meanings)

Sažetak
Rezultati istraživanja koje je provedeno na uzorku od 472 studenta I. godine pet zagrebačkih fakulteta potvrdili su pretpostavku da postoji značajna disproporcija između visokog stupnja uvjerenosti ispitanika u razumijevanje teksta na engleskom jeziku i njihova relativno slaboga razumijevanja. Ovi rezultati upućuju na to da se studenti u velikom broju oslanjaju samo na svoje poznavanje vokabulara i da površno čitaju tekst kao i da ne uviđaju prave probleme koje imaju pri razumijevanju. U nastavi treba temeljitije obrađivati složene sintaktičke strukture, kako bi studenti bolje mogli prepoznati čimbenike koji utječu na semantiku rečenice u znanstvenoj i stručnoj literaturi na engleskom jeziku.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Narančić Kovač, Smiljana; Velčić, Vlatka
Odnos između procjene razumijevanja i stvarnog razumijevanja // Istraživanja u nastavi stranih jezika / Gačić, Milica ; Vilke , Mirjana (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 1989. str. 73-82 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Narančić Kovač, S. & Velčić, V. (1989) Odnos između procjene razumijevanja i stvarnog razumijevanja. U: Gačić, M. & Vilke , M. (ur.)Istraživanja u nastavi stranih jezika.
@article{article, author = {Naran\v{c}i\'{c} Kova\v{c}, Smiljana and Vel\v{c}i\'{c}, Vlatka}, year = {1989}, pages = {73-82}, keywords = {akademski tekst, \v{c}itanje s razumijevanjem, nastava engleskoga jezika, razumijevanje zna\v{c}enja, samoprocjena, sintaksa}, title = {Odnos izme\dju procjene razumijevanja i stvarnog razumijevanja}, keyword = {akademski tekst, \v{c}itanje s razumijevanjem, nastava engleskoga jezika, razumijevanje zna\v{c}enja, samoprocjena, sintaksa}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Naran\v{c}i\'{c} Kova\v{c}, Smiljana and Vel\v{c}i\'{c}, Vlatka}, year = {1989}, pages = {73-82}, keywords = {academic texts, English language teaching, reading comprehension, self-assessment, syntax, understanding meanings}, title = {The relationship between assessment of understanding and real understanding}, keyword = {academic texts, English language teaching, reading comprehension, self-assessment, syntax, understanding meanings}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font