Pregled bibliografske jedinice broj: 1036657
Odnos između procjene razumijevanja i stvarnog razumijevanja
Odnos između procjene razumijevanja i stvarnog razumijevanja // Istraživanja u nastavi stranih jezika / Gačić, Milica ; Vilke , Mirjana (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 1989. str. 73-82 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1036657 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnos između procjene razumijevanja i stvarnog razumijevanja
(The relationship between assessment of understanding and real understanding)
Autori
Narančić Kovač, Smiljana ; Velčić, Vlatka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Istraživanja u nastavi stranih jezika
/ Gačić, Milica ; Vilke , Mirjana - Zagreb : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 1989, 73-82
Skup
Istraživanja u nastavi stranih jezika
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 17.03.1989. - 18.03.1989
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
akademski tekst ; čitanje s razumijevanjem ; nastava engleskoga jezika ; razumijevanje značenja ; samoprocjena ; sintaksa
(academic texts ; English language teaching ; reading comprehension ; self-assessment ; syntax ; understanding meanings)
Sažetak
Rezultati istraživanja koje je provedeno na uzorku od 472 studenta I. godine pet zagrebačkih fakulteta potvrdili su pretpostavku da postoji značajna disproporcija između visokog stupnja uvjerenosti ispitanika u razumijevanje teksta na engleskom jeziku i njihova relativno slaboga razumijevanja. Ovi rezultati upućuju na to da se studenti u velikom broju oslanjaju samo na svoje poznavanje vokabulara i da površno čitaju tekst kao i da ne uviđaju prave probleme koje imaju pri razumijevanju. U nastavi treba temeljitije obrađivati složene sintaktičke strukture, kako bi studenti bolje mogli prepoznati čimbenike koji utječu na semantiku rečenice u znanstvenoj i stručnoj literaturi na engleskom jeziku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb