Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1036639

Primjena nastavnih strategija u poučavanju učenika s teškoćama na nastavi Glazbene kulture


Škojo, Tihana; Gjokaj, Mihaela
Primjena nastavnih strategija u poučavanju učenika s teškoćama na nastavi Glazbene kulture // 1. Međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju - Knjiga sažetaka / Sabljar, Mirna ; Šulentić Begić, Jasna ; Ileš, Tatjana (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 198-199 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1036639 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena nastavnih strategija u poučavanju učenika s teškoćama na nastavi Glazbene kulture
(Implementation of Teaching Strategies in Teaching Music Culture to Students with Disabilities)

Autori
Škojo, Tihana ; Gjokaj, Mihaela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
1. Međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju - Knjiga sažetaka / Sabljar, Mirna ; Šulentić Begić, Jasna ; Ileš, Tatjana - Osijek : Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019, 198-199

ISBN
978-953-8181-19-1

Skup
1. međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 05.12.2019. - 06.12.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
nastavnici, nastava Glazbene kultura, učenici s teškoćama, nastavne strategije
(teachers, Music Culture, teaching strategies, students with disabilities)

Sažetak
Uspješna inkluzija učenika s teškoćama u razvoju u nastavi Glazbene kulture, kao preduvjet uspjeha pretpostavlja kompetentne nastavnike koji sukladno učenikovim mogućnostima i afinitetima te utvrđenim odgojno-obrazovnim ishodima kreativno oblikuju nastavne strategije će koristiti u nastavi. U radu se prikazuje istraživanje, ostvareno s ciljem utvrđivanja strategija koje nastavnici koriste u poučavanju učenika s teškoćama na nastavi Glazbene kulture. Iz rezultata istraživanja, razvidan je metodički i didaktički pluralizam prilikom strukturiranja nastave Glazbene kulture, kreiran sa svrhom što je moguće kvalitetnijeg ostvarivanja nastavnog cilja i uspješnije inkluzije učenika s teškoćama. Nastavnici zaključno utvrđuju kako je osmišljavanje efikasnih nastavnih strategija, u kojima su implementirane potrebne didaktičke i metodičke prilagodbe, složen i zahtjevan zadatak te aktualiziraju potrebu za stjecanjem dodatnih kompetencija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Profili:

Avatar Url Tihana Škojo (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.uaos.unios.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Škojo, Tihana; Gjokaj, Mihaela
Primjena nastavnih strategija u poučavanju učenika s teškoćama na nastavi Glazbene kulture // 1. Međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju - Knjiga sažetaka / Sabljar, Mirna ; Šulentić Begić, Jasna ; Ileš, Tatjana (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 198-199 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Škojo, T. & Gjokaj, M. (2019) Primjena nastavnih strategija u poučavanju učenika s teškoćama na nastavi Glazbene kulture. U: Sabljar, M., Šulentić Begić, J. & Ileš, T. (ur.)1. Međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju - Knjiga sažetaka.
@article{article, author = {\v{S}kojo, Tihana and Gjokaj, Mihaela}, year = {2019}, pages = {198-199}, keywords = {nastavnici, nastava Glazbene kultura, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama, nastavne strategije}, isbn = {978-953-8181-19-1}, title = {Primjena nastavnih strategija u pou\v{c}avanju u\v{c}enika s te\v{s}ko\'{c}ama na nastavi Glazbene kulture}, keyword = {nastavnici, nastava Glazbene kultura, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama, nastavne strategije}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}kojo, Tihana and Gjokaj, Mihaela}, year = {2019}, pages = {198-199}, keywords = {teachers, Music Culture, teaching strategies, students with disabilities}, isbn = {978-953-8181-19-1}, title = {Implementation of Teaching Strategies in Teaching Music Culture to Students with Disabilities}, keyword = {teachers, Music Culture, teaching strategies, students with disabilities}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font