Pregled bibliografske jedinice broj: 1036605
Iz studentske bilježnice: prvi kolegij o ranom učenju engleskoga jezika
Iz studentske bilježnice: prvi kolegij o ranom učenju engleskoga jezika // Međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija … = International Scientific and Art Conference… Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO = Contemporary Themes in Education – CTE : Knjižica sažetaka = Book of abstracts / Kolar Billege, Martina (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 157-158 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1036605 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Iz studentske bilježnice: prvi kolegij o ranom učenju engleskoga jezika
(From a Student’s Notebook: The First Course on Teaching English to Young Learners)
Autori
Narančić Kovač, Smiljana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija … = International Scientific and Art Conference… Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO = Contemporary Themes in Education – CTE : Knjižica sažetaka = Book of abstracts
/ Kolar Billege, Martina - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019, 157-158
ISBN
978-953-8115-65-3
Skup
Međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2019
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 15.11.2019. - 17.11.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Mirjana Vilke ; povijest znanstvenoga istraživanja ranoga učenja ; rano učenje engleskoga jezika u Hrvatskoj ; studij anglistike
(history of research on young learners ; Mirjana Vilke ; studying English ; teaching English to young learners in Croatia)
Sažetak
U radu se rekonstruira izborni seminar "Foreign Language Acquisition at an Early Age" koji je održan na Filozofskom fakultetu u Zagrebu kao izborni kolegij u zimskom semestru akademske godine 1978./1979., usporedno s predavanjima iz kolegija Metodika (nastave engleskoga jezika) Mirjane Vilke. Opisuje se sadržaj kolegija iz metodike i izbornoga seminara te se izvođenje kolegija stavlja u povijesni kontekst početaka znanstvenih istraživanja ranoga učenja u Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti