Pregled bibliografske jedinice broj: 1036573
Cjeloživotno učenje nastavnika glazbe i učenici s teškoćama u razvoju
Cjeloživotno učenje nastavnika glazbe i učenici s teškoćama u razvoju // 1. Međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju - Knjiga sažetaka / Sabljar, Mirna ; Šulentić Begić, Jasna ; Ileš, Tatjana (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 30-31 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1036573 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Cjeloživotno učenje nastavnika glazbe i učenici s teškoćama u razvoju
(Lifelong Learning of Music Teachers and Students with Disabilities)
Autori
Begić, Amir ; Šulentić Begić, Jasna ; Sabljar, Mirna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
1. Međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju - Knjiga sažetaka
/ Sabljar, Mirna ; Šulentić Begić, Jasna ; Ileš, Tatjana - Osijek : Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019, 30-31
ISBN
978-953-8181-19-1
Skup
1. međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 05.12.2019. - 06.12.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
cjeloživotno učenje, nastava glazbe, djeca s teškoćama u razvoju
(lifelong learning, music teaching, children with disabilities)
Sažetak
Pedagogijsko promišljanje o aktualnim problemima u nastavi glazbe, ali i nastavi općenito, danas je nužno potrebno. Nastava (glazbe) u osnovnim školama i gimnazijama doživljava dinamične promjene gledano iz različitih perspektiva. Jedna od njih zagovara jednak pristup svakom učeniku bez obzira na njegove sposobnosti, pa tako i djeci s teškoćama u razvoju. Terapeutske mogućnosti glazbe teško je ostvariti u skupnoj nastavi u školama, ali individualan pristup svakom djetetu, posebice djetetu s teškoćama, može dati određene rezultate. Pri tome je ključna uloga nastavnika koji mora imati „stare“ kompetencije, ali i sve više „novih“ kompetencija važnih za rad u razredu. Glazbena pedagogija stoga mora otkriti i predvidjeti široki spektar promjena koje zahvaćaju europsko (dakle i hrvatsko) obrazovanje i društvo u cjelini, a prosvjetne vlasti omogućiti svakom nastavniku osnaživanje i razvijanje kompetencija. Ovim se radom želi naglasiti potreba za drugačijim i suvremenijim pristupom cjeloživotnom obrazovanju nastavnika glazbe i njihovom radu s učenicima s teškoćama u razvoju.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku