Pregled bibliografske jedinice broj: 1036514
Nastanak i razvoj studija za učitelje engleskoga jezika: zagrebački model
Nastanak i razvoj studija za učitelje engleskoga jezika: zagrebački model // Engleski u primarnom obrazovanju: razvoj i načela zagrebačkoga studija / Andraka, Marija ; Narančić Kovač, Smiljana (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 15-60
CROSBI ID: 1036514 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nastanak i razvoj studija za učitelje engleskoga jezika: zagrebački model
(The Development of the Study Programme for Primary English Teachers: The Zagreb Model)
Autori
Narančić Kovač, Smiljana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni
Knjiga
Engleski u primarnom obrazovanju: razvoj i načela zagrebačkoga studija
Urednik/ci
Andraka, Marija ; Narančić Kovač, Smiljana
Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2019
Raspon stranica
15-60
ISBN
978-953-8115-71-4
Ključne riječi
Mirjana Vilke ; primarno obrazovanje ; rano učenje engleskoga jezika ; studijski program ; učitelj engleskoga jezika
(study programme ; English teacher ; primary education ; Mirjana Vilke ; early foreign language learning)
Sažetak
Prije nešto više od dvadeset i pet godina Mirjana Vilke uspjela se izboriti da se na današnjem Učiteljskom fakultetu u Zagrebu pokrene proces obrazovanja učitelja za nastavu engleskoga jezika u primarnom obrazovanju. S vremenom se razvio razrađeni studijski program usmjeren na rano učenje engleskoga kao stranoga jezika. Opisuju se okolnosti u kojima je program nastao, uloga Mirjane Vilke u tim događajima, utjecaj rezultata njezinih istraživanja na smjer razvoja programa te razvojne faze kroz koje je program do danas prošao. Program je potaknuo razvoj srodnih studijskih programa i u drugim sredinama te naznačio nove smjerove obrazovanja učitelja stranoga jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija, Književnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)