Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1036427

Kako uključiti psa pomagača u nastavu s botaničkim temama


Essert, Sara
Kako uključiti psa pomagača u nastavu s botaničkim temama // Šesti hrvatski botanički simpozij s međunarodnim sudjelovanjem, Knjiga sažetaka (Book of Abstracts) / Jasprica, Nenad ; Car, Ana (ur.).
Zagreb: Kerschoffset, 2019. str. 12-12 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 1036427 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kako uključiti psa pomagača u nastavu s botaničkim temama
(How to involve a therapy dog in teaching botanical topics)

Autori
Essert, Sara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Šesti hrvatski botanički simpozij s međunarodnim sudjelovanjem, Knjiga sažetaka (Book of Abstracts) / Jasprica, Nenad ; Car, Ana - Zagreb : Kerschoffset, 2019, 12-12

Skup
6. hrvatski botanički simpozij = 6th Croatian Botanical Symposium

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 30.08.2019. - 01.09.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
terapijski psi, edukacija, školska djeca, motivacija, učenje
(therapy dog, education, school children, motivation, learning)

Sažetak
Zadnjih desetljeća znanstvenici su brojnim istraživanjima dokazali pozitivan utjecaj pasa na djecu i odrasle osobe prilikom rehabilitacijskih, terapijskih i edukacijskih procesa. Upravo je stoga u svijetu pa i u Hrvatskoj sve prisutnije korištenje pasa u raznim ustanovama poput škola, bolnica, knjižnica, rehabilitacijskih centara, staračkih domova i drugdje. Prisustvo terapijskih i pomagačkih pasa na korisnike djeluje na način da kod njih smanjuje stres, budi pozitivne osjećaje, podiže motivaciju za izvršavanjem zadanih zadataka, potiče empatiju, a stvorena dobra atmosfera poboljšava usvajanje novih vještina i znanja kod korisnika. U Hrvatskoj trenutačno ne postoji zakonski regulirana edukacijska aktivnost uz pomoć životinja, no sve je više ravnatelja škola, vrtića i sličnih ustanova koji dopuštaju ulaz školovanim psima u njihove prostore s ciljem obrade novih nastavnih sadržaja s učenicima ili pak inovativnog i dinamičnog ponavljanja već obrađenih nastavnih jedinica. Sa svojim sam psom pomagačem do sada odradila oko 70 grupnih i individualnih radionica, a otprilike polovica njih bila je edukacijskog karaktera. Premda botaničke teme nisu najčešće teme koje se obrađuju sa psima pomagačima, u svom ću izlaganju pokazati da su i one vrlo dobar poligon za upotrebu pasa. Na primjeru radionice održane za 15 učenika četvrtog razreda OŠ Suvag s temom „Životni uvjeti biljaka“ objasnit ću kako se može školovanog psa primjerenog temperamenta uključiti u obrađivanje botaničke teme, koji su najveći izazovi na takvim radionicama te zašto učenici profitiraju od takvog vida nastave. Radionicu su anonimno ocijenili učenici i učiteljice, a uvid u rezultate ankete jasno ukazuje na pozitivne strane korištenja psa u nastavi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sara Essert (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Essert, Sara
Kako uključiti psa pomagača u nastavu s botaničkim temama // Šesti hrvatski botanički simpozij s međunarodnim sudjelovanjem, Knjiga sažetaka (Book of Abstracts) / Jasprica, Nenad ; Car, Ana (ur.).
Zagreb: Kerschoffset, 2019. str. 12-12 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
Essert, S. (2019) Kako uključiti psa pomagača u nastavu s botaničkim temama. U: Jasprica, N. & Car, A. (ur.)Šesti hrvatski botanički simpozij s međunarodnim sudjelovanjem, Knjiga sažetaka (Book of Abstracts).
@article{article, author = {Essert, Sara}, year = {2019}, pages = {12-12}, keywords = {terapijski psi, edukacija, \v{s}kolska djeca, motivacija, u\v{c}enje}, title = {Kako uklju\v{c}iti psa pomaga\v{c}a u nastavu s botani\v{c}kim temama}, keyword = {terapijski psi, edukacija, \v{s}kolska djeca, motivacija, u\v{c}enje}, publisher = {Kerschoffset}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Essert, Sara}, year = {2019}, pages = {12-12}, keywords = {therapy dog, education, school children, motivation, learning}, title = {How to involve a therapy dog in teaching botanical topics}, keyword = {therapy dog, education, school children, motivation, learning}, publisher = {Kerschoffset}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font