Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1036398

Temeljna polazišta razumijevanja participacije u školi


Borić, Ivana; Širanović, Ana
Temeljna polazišta razumijevanja participacije u školi // Participacija djece u školi / Osmak Franjić, Davorka ; Borić, Ivana (ur.).
Zagreb: Ured pravobranitelja za djecu Republike Hrvatske ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 16-41


CROSBI ID: 1036398 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Temeljna polazišta razumijevanja participacije u školi
(Key concepts for understanding child participation in schools)

Autori
Borić, Ivana ; Širanović, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni

Knjiga
Participacija djece u školi

Urednik/ci
Osmak Franjić, Davorka ; Borić, Ivana

Izdavač
Ured pravobranitelja za djecu Republike Hrvatske ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2019

Raspon stranica
16-41

ISBN
978-953-7790-11-0

Ključne riječi
participacija djece, škola, koncepti
(child participation, school, concepts)

Sažetak
Rad daje prikaz temeljnih koncepata za razumijevanje dječje participacije u školi: pojmovnih određenja i klasifikacija. U radu se opisuje i slika te odnos prema djeci te uvažavanje glasa učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb,
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ana Širanović (autor)

Avatar Url Ivana Borić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Borić, Ivana; Širanović, Ana
Temeljna polazišta razumijevanja participacije u školi // Participacija djece u školi / Osmak Franjić, Davorka ; Borić, Ivana (ur.).
Zagreb: Ured pravobranitelja za djecu Republike Hrvatske ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 16-41
Borić, I. & Širanović, A. (2019) Temeljna polazišta razumijevanja participacije u školi. U: Osmak Franjić, D. & Borić, I. (ur.) Participacija djece u školi. Zagreb, Ured pravobranitelja za djecu Republike Hrvatske ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, str. 16-41.
@inbook{inbook, author = {Bori\'{c}, Ivana and \v{S}iranovi\'{c}, Ana}, year = {2019}, pages = {16-41}, keywords = {participacija djece, \v{s}kola, koncepti}, isbn = {978-953-7790-11-0}, title = {Temeljna polazi\v{s}ta razumijevanja participacije u \v{s}koli}, keyword = {participacija djece, \v{s}kola, koncepti}, publisher = {Ured pravobranitelja za djecu Republike Hrvatske ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Bori\'{c}, Ivana and \v{S}iranovi\'{c}, Ana}, year = {2019}, pages = {16-41}, keywords = {child participation, school, concepts}, isbn = {978-953-7790-11-0}, title = {Key concepts for understanding child participation in schools}, keyword = {child participation, school, concepts}, publisher = {Ured pravobranitelja za djecu Republike Hrvatske ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font