Pregled bibliografske jedinice broj: 1036398
Temeljna polazišta razumijevanja participacije u školi
Temeljna polazišta razumijevanja participacije u školi // Participacija djece u školi / Osmak Franjić, Davorka ; Borić, Ivana (ur.).
Zagreb: Ured pravobranitelja za djecu Republike Hrvatske ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 16-41
CROSBI ID: 1036398 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Temeljna polazišta razumijevanja participacije u školi
(Key concepts for understanding child participation in schools)
Autori
Borić, Ivana ; Širanović, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni
Knjiga
Participacija djece u školi
Urednik/ci
Osmak Franjić, Davorka ; Borić, Ivana
Izdavač
Ured pravobranitelja za djecu Republike Hrvatske ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2019
Raspon stranica
16-41
ISBN
978-953-7790-11-0
Ključne riječi
participacija djece, škola, koncepti
(child participation, school, concepts)
Sažetak
Rad daje prikaz temeljnih koncepata za razumijevanje dječje participacije u školi: pojmovnih određenja i klasifikacija. U radu se opisuje i slika te odnos prema djeci te uvažavanje glasa učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb,
Filozofski fakultet, Zagreb