Pregled bibliografske jedinice broj: 1036317
Strategije obrazovanja i aktivno učenje u razrednoj nastavi kod učenika s autizmom na primjeru prirodoslovne teme (studija slučaja)
Strategije obrazovanja i aktivno učenje u razrednoj nastavi kod učenika s autizmom na primjeru prirodoslovne teme (studija slučaja) // Educatio Biologiae, I (2018), 4; 87-97 doi:10.32633/eb (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1036317 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategije obrazovanja i aktivno učenje u razrednoj nastavi kod učenika s autizmom na primjeru prirodoslovne teme (studija slučaja)
(Educational strategies and active learning in one-teacher-education with an autistic student on the example of a natural science topic (a case study))
Autori
Kiš-Novak, Darinka ; Špehar, Anita
Izvornik
Educatio Biologiae (1849-6520) I
(2018), 4;
87-97
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
aktivno učenje ; prirodoslovlje ; strategije obrazovanja ; studija slučaja ; učenik s autizmom
(active learning ; natural science ; educational strategies ; a case study ; a student with autism)
Sažetak
Rad s učenicima s posebnim potrebama, prvenstveno rad s učenicima s autizmom vrlo je zahtjevan i iziskuje posebnu pripremu i edukaciju učitelja (i pomoćnika u nastavi). Istraživanje se temelji na strategiji obrazovanja učenika s autizmom pomoću konkretnih primjera koristeći ABA metodu. Rezultati istraživanja provedeni s učenikom s autizmom pokazuju kako je učenik aktivnim učenjem, individualiziranim i prilagođenim programom, uspješno svladao četiri pojma u dva školska sata. Ovaj rad je ujedno analiza slučaja tijekom određenog razdoblja odnosno studija slučaja ili analiza slučaja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija