Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1036317

Strategije obrazovanja i aktivno učenje u razrednoj nastavi kod učenika s autizmom na primjeru prirodoslovne teme (studija slučaja)


Kiš-Novak, Darinka; Špehar, Anita
Strategije obrazovanja i aktivno učenje u razrednoj nastavi kod učenika s autizmom na primjeru prirodoslovne teme (studija slučaja) // Educatio Biologiae, I (2018), 4; 87-97 doi:10.32633/eb (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1036317 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strategije obrazovanja i aktivno učenje u razrednoj nastavi kod učenika s autizmom na primjeru prirodoslovne teme (studija slučaja)
(Educational strategies and active learning in one-teacher-education with an autistic student on the example of a natural science topic (a case study))

Autori
Kiš-Novak, Darinka ; Špehar, Anita

Izvornik
Educatio Biologiae (1849-6520) I (2018), 4; 87-97

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
aktivno učenje ; prirodoslovlje ; strategije obrazovanja ; studija slučaja ; učenik s autizmom
(active learning ; natural science ; educational strategies ; a case study ; a student with autism)

Sažetak
Rad s učenicima s posebnim potrebama, prvenstveno rad s učenicima s autizmom vrlo je zahtjevan i iziskuje posebnu pripremu i edukaciju učitelja (i pomoćnika u nastavi). Istraživanje se temelji na strategiji obrazovanja učenika s autizmom pomoću konkretnih primjera koristeći ABA metodu. Rezultati istraživanja provedeni s učenikom s autizmom pokazuju kako je učenik aktivnim učenjem, individualiziranim i prilagođenim programom, uspješno svladao četiri pojma u dva školska sata. Ovaj rad je ujedno analiza slučaja tijekom određenog razdoblja odnosno studija slučaja ili analiza slučaja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Darinka Kiš-Novak (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi hrcak.srce.hr www.hbd-sbc.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Kiš-Novak, Darinka; Špehar, Anita
Strategije obrazovanja i aktivno učenje u razrednoj nastavi kod učenika s autizmom na primjeru prirodoslovne teme (studija slučaja) // Educatio Biologiae, I (2018), 4; 87-97 doi:10.32633/eb (domaća recenzija, članak, stručni)
Kiš-Novak, D. & Špehar, A. (2018) Strategije obrazovanja i aktivno učenje u razrednoj nastavi kod učenika s autizmom na primjeru prirodoslovne teme (studija slučaja). Educatio Biologiae, I (4), 87-97 doi:10.32633/eb.
@article{article, author = {Ki\v{s}-Novak, Darinka and \v{S}pehar, Anita}, year = {2018}, pages = {87-97}, DOI = {10.32633/eb}, keywords = {aktivno u\v{c}enje, prirodoslovlje, strategije obrazovanja, studija slu\v{c}aja, u\v{c}enik s autizmom}, journal = {Educatio Biologiae}, doi = {10.32633/eb}, volume = {I}, number = {4}, issn = {1849-6520}, title = {Strategije obrazovanja i aktivno u\v{c}enje u razrednoj nastavi kod u\v{c}enika s autizmom na primjeru prirodoslovne teme (studija slu\v{c}aja)}, keyword = {aktivno u\v{c}enje, prirodoslovlje, strategije obrazovanja, studija slu\v{c}aja, u\v{c}enik s autizmom} }
@article{article, author = {Ki\v{s}-Novak, Darinka and \v{S}pehar, Anita}, year = {2018}, pages = {87-97}, DOI = {10.32633/eb}, keywords = {active learning, natural science, educational strategies, a case study, a student with autism}, journal = {Educatio Biologiae}, doi = {10.32633/eb}, volume = {I}, number = {4}, issn = {1849-6520}, title = {Educational strategies and active learning in one-teacher-education with an autistic student on the example of a natural science topic (a case study)}, keyword = {active learning, natural science, educational strategies, a case study, a student with autism} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font